مکمل بنزین
تماشاخانه

معرفی شاسی‌بلند کیا Niro (ویدئوی اختصاصی)

مالکان شاسی‌بلند کیا Niro در سال 2018 در نظرسنجی انجام شده اعلام کردند که خودرویشان یکی از برترین خودروهای موجود شاسی‌بلند بازار در سال جاری است. این خودروی هیبریدی با سه تریم مختلف وارد بازار شده است.

شاسی‌بلند کیا Niro مدل 2018 مجهز به پیشرانه هیبریدی متشکل از گازوئیلی 1.6 لیتری با موتور الکتریکی هست که می‌تواند 139 اسب بخار قدرت و 195 پوند فوت حداکثر گشتاور تولید کند و قدرت را به روی محور جلو منتقل کند و متصل به جعبه دنده دو کلاجه 6 سرعته است که می‌تواند عملکردی شبیه به تویوتا پریوس V داشته باشد. مصرف سوخت این خودرو یکی از ویژگی‌های قدرتمند هست که در جاده‌های شهری 4.5 و در بین شهری 4.8 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌سوزاند.

بسیاری از کارشناسان خودرو هندلینگ خودرو را بی‌نظیر وصف کرده‌اند که این ویژگی مدیون چرخ‌های استاندارد 16 یا 18 اینچی است. از سوی دیگر داخل این خودرو فضای بسیار زیادی برای سرنشینان فراهم شده که به راحتی 5 فرد در آن جای می‌گیرند.

در داخل کابین تجهیزات تکنولوژی استاندارد شامل سیستم سرگرمی و اطلاعات با نمایشگر لمسی 8.0 اینچی در وسط کنسول تعبیه شده که رابط اندروید اتو و اپل کارپلی هست و می‌تواند به صورت وایرلس وسایل الکترونیکی را شارژ کند. به علاوه صفحه نمایش 7.0 اینچی دیگری با سیستم ردیاب جهانی و اطلاعات پایه در داخل اتاقک نصب شده است. به علاوه تجهیزات ایمنی این خودروی شاسی‌بلند شامل کنترل کروز تطابقی با سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم هشدار خروج از لاین رانندگی، هشدار برخورد از جلو در ترافیک، سیستم تشخیص نقاط کور و … است.

کیا Niro در بازار رقبای همچون هوندا CR-V، فورد اسکیپ، تویوتا C-HR را دارد و حدود 25 هزار دلار در بازار معامله می‌شود. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با شاسی‌بلند کیا Niro بیشتر آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا