مکمل بنزین
گوناگونخبر

جزئیات جایزه خودروی سال 2019 و نمایشگاه نیویورک

خودروی سال 2019 عنوانی است که حالا کاندیداهای قدرتمندی داشته و بسیاری از شرکت‌ها به دنبال کسب این جایزه هستند که در حال برگزاری و تست‌های اولیه است. این رویداد که هر ساله برگزار می‌شود یکی از معیارهای اصلی بسیاری از مشتریان متمول برای خرید خودرو بوده و خودرویی که صاحب جایزه سال می‌شود به یکی از پرفروش‌های آن سال تبدیل شده و عملا تاثیر بسیار خوبی در فروش را لمس می‌کند.

به گزارش چرخان، در لیست کاندیداهای دریافت جایزه برتر خودرو در سال 2019 نام برندهای انگلیسی آستون مارتین، جگوار و مک‌لارن دیده می‌شود که نشان دهنده کیفیت بالای تولیدات این خودروسازان انگلیسی است. البته این لیست پر است از نام‌هایی که قطعا شما نیز آنها را حدس می‌زنید ولی حضور برندهای انگلیسی برای اهالی صنعت خودروی دنیا جالب بوده و آنها تصور می‌کنند این حضور می‌تواند زمینه ساز اتفاقاتی خوبی برای برندهای نام برده شده باشد.

خودرو سال 2019در این لیست نام برندهای ژاپنی و کره‌ای بیش از سایر برندها دیده می‌شود و این کشورها توانستند کاندیداهای بیشتری برای خودروی سال 2019 داشته باشند که موفقیت بزرگی برای صنعت و علی‌الخصوص صنعت خودروسازی آن‌هاست که در کنار سایر تولیدات این کشور در بخش‌های مختلف از جمله فناوری، نشان دهنده برنامه ریزی درست و دقیق این شرکت‌هاست.

البته از جمله شرکت‌هایی که به نظر می‌رسد جزو شانس‌های اصلی دریافت جایزه خودروی سال 2019 باشد می‌توان به آئودی اشاره کرد که قطعا مزیت‌های زیادی در مقابل برندهای انگلیسی و آسیایی دارد. از مشخصات این جایزه می‌توان به داوری 85 داور بین‌المللی اشاره کرد که با همه این خودروها رانندگی می‌کنند و نظر و امتیاز خود را برای آنها اعلام کرده و نتیجه در نمایشگاه نیویورک 2019 اعلام می‌شود که بستر مناسب و هیجان انگیزی برای قدرت نمایی برند برنده این جایزه خواهد بود.

تعرفه واردات خودروهای خارجی واردات خودروالتبه در این مسابقه علاوه بر یک خودروی خاص به عنوان بهترین خودرو از هر نظر، خودروهای دیگری نیز در بخش‌هایی مثل لوکس، عملکرد بالا، خودروی سبز و خودروی شهری انتخاب می‌شوند که برندهای مختلف سهم اندکی در این رویداد داشته باشند و به قول معروف اهداف تبلیغاتی و جذابیت این مسابقه حفظ شود.

یکی دیگر از جوایز جذابی که به یک خودروساز اعطا می‌شود، جایزه طراحی برتر سال است که برای بسیاری از خودروسازان مهم بوده و تلاش زیادی برای دریافت آن دارند. از جمله برندهای حاضر در این مسابقه بزرگ می‌توان به آئودی، بی‌ام‌و، مرسدس بنز ،فولکس واگن، مک لارن، هیوندای و سوزوکی اشاره کرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا