مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروهای لوکس دیکتاتور سابق تونس حراج می‌شود! + تصاویر

حتما نام بن علی را بسیار شنیده‌اید چرا که آغاز انقلاب‌های عربی از کشور تونس بود که باعث شد این دیکتاتور از قدرت ساقط شده و عملا منجر به راه افتادن جنبش‌های دیگر در کشورهای عرب دیگر شد ولی نکته جالب در مورد این کشور و این دیکتاتور حراج خودروهای لوکس وی است که پس از سال‌ها انجام می‌شود که نشان دهنده وجود خودروهای بسیار گران قیمت است.

به گزارش چرخان، مسئولین فعلی کشور تونس اعلام کردند که خودروهای لوکس بن علی، دیکتاتور سابق این کشور طی یک مزایده به مشتریان فروخته می‌شود که طبیعتا جدا از ارزش اسمی برندهای بسیار لوکس این خودروها ارتباط آنها با افرادی که روزگاری در تونس پادشاهی می‌کردند نیز به ارزش این خودروها می‌افزاید!

خودروهای لوکس بن علی“کروز تورز” شرکتی است که از سوی دولت فعلی تونس مسئول فروش و بازاریابی برای این خودروها شده و بایستی طی یک حراجی واقعی آنها را بفروشد که قطعا وابستگان به دیکتاتور سابق تونس نیز درآن حضور خواهند داشت و شاید شاهد قیمت‌های بسیار عجیب برای خودروهایی باشیم که به طور حدودی قیمت آنها مشخص است ولی ارزش معنوی آنها برای بعضی از افراد احتمالا منجر به جنجالی شدن این مزایده خواهد شد.

خودروهای لوکس بن علیاز دیگر نکات جالب این مزایده، بین المللی بودن آن است که به دیگر کلکسیون دارها اجازه می‌دهد تا با ورود به این مزایده از خرید این خودروها باز نمانده و کلکسیون خودروهای خود را با خودروهای یک دیکتاتور تکمیل کنند! همچنین گفتنی است که این شرکت در حال حاضر خودروهای بن علی را در معرض دید عموم مردم قرار داده و مردم عادی می‌توانند با مراجعه به محل این شرکت از خودروهای گران قیمت در حال فروش بازدید کنند.

خودروهای لوکس بن علیالبته گفتنی است که خودروهای فعلی بخشی از دارایی‌های بن علی بوده و قبل از این در طی 7 سال اخیر مزایده‌های زیادی برای کشتی‌ها و خودروهای او و اطرافیانش برگزار شده و درآمد بسیار بالایی از فروش آنها نصیب دولت فعلی تونس شده است.

در مورد برندهای موجود در بین دارایی‌های دیکتاتور سابق تونس می‌توان به مرسدس بنز، بی ام و، رولز رویس، پورشه و فراری اشاره کرد!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا