مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا چری آریزو6 از تست جاده‌های ایران سربلند بیرون می‌آید؟

چری آریزو6 محصول جدیدی است که مدیران خودرو قصد وارد کردن آن را داشته و عملا پس از موفقیت آمیز بودن واردات نسخه 5 از این خودرو و قیمت گذاری حدود 160 میلیون تومانی نسخه فول آن در بازار به نظر می‌رسد که مسئولین این شرکت به شدت در عرضه این خودرو مشتاق بوده و تست جاده این خودرو را آغاز کردند.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو که در حال حاضر روزهای خوبی را از نظر فروش تجربه می‌کند و شکست‌های قبلی خود را در فروش محصولاتش به باد فراموشی سپرده است، سخت در پی عرضه محصولات جدید است تا بتواند از این اوضاع بهم ریخته بازار خودرو استفاده کرده و سهم بازار خود را افزایش دهد.

این شرکت در حال حاضر میزبان مهندسین خبره چینی از شرکت چری است و اقدام به راه اندازی تور تست چری آریزو6 کرده و این خودرو در آب و هوای مختلف کشور ایران تست می‌شود تا وضعیت آن چک و بررسی شود. البته گفتنی است که نسخه‌های قبلی این خودرو بدون مشکل در کشور تایید شده و یقینا این خودرو نیز بدون مشکل خواهد بود ولی این تست جاده‌ای نیازی است که نمی‌توان از آن گذشت ولی قطعا در ماه‌های آتی باید شاهد عرضه این خودرو در بازار باشیم که قیمت‌های آن نیز قابل توجه خواهد بود!

ام‌وی‌ام شرایط فروشالبته گفتنی است که چری آریزو6 مورد توجه کارشناسان خودرو در چین قرار گرفته و گفته می‌شود که استقبال از این خودرو در کشور چین بالا بوده است و قطعا در نبود خودروهای با کیفیت بین‌المللی خارجی این خودروها که به حق از کیفیت بالاتری نسبت به سایر برندهای مدیران خودرو و دیگر واردکنندگان خودروهای چینی برخوردار هستند به گل سر سبد خودروهای خارجی تبدیل می‌شوند.

برای اولین مقصد چری آریزو6 شهر اهواز انتخاب شده است که جزو بدترین آب و هواهای موجود در کشورمان بوده و عملا پیروزی در این تست آب و هوایی می‌تواند مهر تاییدی برای این تازه وارد جوان باشد تا پیروزی آن در دیگر است‌انها تایید شده باشد.

مدیران خودرواین تست آب و هوایی معمولا توسط شرکت‌های بزرگ انجام می‌شود که قبل از ایجاد تلاطم‌های اخیر ارزی بسیاری از برندهای معتبر این کار را انجام می‌دادند و جاده‌های ایران میزبان خودروهای با کیفیت و به روز خارجی بود که حالا حتی امکان واردات آنها نیز وجود ندارد!

مدیران خودرو که برای ورود این خودرو مانند تیگو 7 برنامه‌های زیادی را تدارک دیده است به شدت به بحث تست‌های اولیه اهمیت داده و عملا قصد دارد با تست‌های این چنینی برگ برنده بزرگی در تبلیغات آتی داشته باشد و با توجه به قیمت تیگو 5 که به یکباره به حدود 200 میلیون تومان رسید، این دلایل علتی باشند برای قیمت‌های بسیار بالا برای چری آریزو6 که هیچ اعتراضی برای آن وجود نداشته باشد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آیا چری آریزو6 از تست جاده‌های ایران سربلند بیرون می‌آید؟
    با این قیمت های فضایی سربلند که نمیشه هیچ . گوره خودشم میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا