مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از درون کابین بی‌ام‌و X7

به تازگی تصاویر جاسوسی جدید از درون کابین بی‌ام‌و X7 منتشر شده که بیانگر رونمایی این خودرو به زودی است. این شاسی‌بلند با سه ردیف صندلی یکی از بزرگترین شاسی‌بلندهای تولیدی بی‌ام‌و خواهد بود.

این شاسی‌بلند یکی از لوکس‎‌ترین و بزرگترین خودروهای موجود در بازار خواهد بود. در تصاویر جاسوسی صندلی‌های چرمی، سقف آلکانترا و تریم‌های چوبی و کنسول مرکزی واضح دیده می‌شود. بنا به نظر کارشناسان این تصاویر منتشر شده یکی از باکیفیت‌ترین تصاویر موجود از بی‌ام‌و X7 هست و با توجه به آن‌ها بسیاری درون کابین این خودرو را شبیه به سری 8  توصیف کرده‌اند. سیستم سرگرمی و اطلاعات این خودرو با توجه به پنل نمایشی باید سیستم عامل 7.0 را داشته باشد که این سری محصولات در کارخانه بی‌ام‌و در ایالت کارولینای جنوبی تولید می‌شود.

به علاوه احتمال دارد که طراحی داشبورد پرچمدار شاسی‌بلندهای سری X اقتباس از سری 6 کوپه باشد ولی هنوز این امر کاملا مشخص نیست. همچنین با نصب کنسول مرکزی در عقب خودرو می‌توان اعلام کرد که مسافران در ردیف دوم فضای پای فراوان دارند. البته جای تعجب دارد که توریهای مشبک تهویه هوای این خودروی سوپرلوکس طراحی بسیار ساده دارد ولی مهندسان آلمانی این کارخانه سعی کرده‌اند که با نصب خروجی شارژ، پورت‌های USB و دو جای لیوانی در زیر سیستم تهویه این نقص را برطرف کنند. با این وجود با در نظر گرفتن اینکه این تصاویر پروتوتایپ اولیه از بی‌ام‌و X7 هست و تا روز رونمایی از این خودرو امکان تغییر مشخصات این خودرو وجود خواهد داشت.

این تصاویر جاسوسی منتشر شده پروتوتایپ متفاوتی از کانسپت به نمایش گذاشته بی‌ام‌و X7 را به نمایش گذاشته شده است؛ در این تصاویر چرخ‌ها کوچکتر و تریم‌ها کمتر نصب شده‌اند. هنوز این تصاویر جاسوسی اطلاعات زیادی درباره طراحی ظاهر خودرو به مخاطب نمی‌دهند ولی توری کلیوی شکل در جلوی خودرو به همراه چراغ‌های LED کشیده تنها گزینه‌های اطلاعاتی از ظاهر هستند.

انتظار می‌رود پیشرانه بی‌ام‌و X7 در دو نسخه بنزینی 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری یا 8 سیلندر توئین توربو 4.4 لیتری در کنار نسخه‌های دیزلی وارد بازار جهانی شوند. به علاوه احتمال دارد نسخه پلاگین هیبریدی و  M performance بی‌ام‌و X7 در آینده تولید شوند. برای خبرهای بیشتر از این شاسی‌بلند و دیگر محصولات بی‌ام‌و همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا