مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی لوکس 221 میلیارد تومانی تا به حال دیده‌اید؟ + تصاویر

شاید برای بسیاری از شما شنیده قیمت 22 میلیارد تومانی برای یک خودروی لوکس عجیب باشد ولی در حال حاضر این رویای باورنکردنی تحقق یافته و شرکت رولز رویس توانسته با تولید یکی از گران قیمت‌ترین خودروهای تاریخ بشر، رقم فروش 13 میلیون دلاری را ثبت کرده و عملا با دلار 17 هزار تومانی فعلی ما این عدد نشان دهنده پرداخت چیزی در حدود 221 میلیارد تومان برای این خودرو است!

به گزارش چرخان، رولز رویس از جمله شرکت‌هایی است که معمولا در خاص بودن و تولیدات خاص شناخته می‌شود و همگان برای مشاهده تولیدات جدید این خودروساز بزرگ لحظه شماری می‌کنند چرا که خرید محصولات آن صرفا یک رویایی است که جز چند نفر در دنیا امکان عملی کردن آن را ندارند و قبل از اینکه توانایی خرید برای عموم مردم ایجاد شود، گزینه‌های محدود تولید شده توسط ثروتمندان خریداری می‌شود.

خودروی لوکس رولز رویسRolls-Royce Sweptail نام خودرویی است که توسط این شرکت تولید شده و با قیمت 13 میلیون دلار به مشتری تحویل داده شده است که بار دیگر به همه اهالی صنعت خودرو در دنیا نشان داد که به قول معروف” کت تن کیست!” و رولز رویس را به یک شرکت بی نظیر در تامین نیازها و سلایق مختلف مردم تبدیل کرد.

جالب است بدانید ساخت Rolls-Royce Sweptail چیزی در حدود 4 سال زمان برده و به سفارش یکی از مشتریان خاص این شرکت طراحی و تولید شده است. رولز رویس نام مشتری را فاش نکرده ولی به نظر می‌رسد به زودی باید شاهد تصاویر لو رفته از این خودرو در یکی از خیابان‌های دنیا باشیم که احتمالا با راننده‌ای متمول و شناخته شده رونمایی می‌شود.

در حال حاضر خودرو لوکس و گران قیمت توسط شرکت‌های مختلف خودروساز تولید می‌شوند ولی هیچ کدام مدعی گران قیمت‌تر بودن از Rolls-Royce Sweptail را نمی‌کنند و تولید تنها یک دستگاه از این خودرو نشان دهنده همه آن خاص بودنی است که رولز رویس و احتمالا آن مشتری به دنبال آن بوده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هزینه بسیار بالایی توسط شرکت بیمه برای بیمه کردن این خودرو طلب شده و هزینه نگهداری آن نیز بسیار بالا و عجیب است. البته اطلاعات دقیق از این هزینه‌ها وجود ندارد ولی قطعا شیشه پانوراما و استفاده از مواد خاص در بدنه و قطعات بی نظیر در داخل این خودرو تکرار شدنی نیستند!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا