مکمل بنزین
خبرداخلی

توقف تولید محصولات رنو در ایران عملا رخ داده است؟

تولید محصولات رنو که از سال‌های بسیار دور در ایران اتفاق افتاده که قطعا بسیاری از مردم با انواع این محصولات آشنایی دارند ولی به نظر می‌رسد تولید محصولات این برند فرانسوی در ایران در حال توقف بوده و عملا رویای تولیدات بیشتری که سال قبل از آن سخن گفته میشد به پایان رسیده و به بوته فراموشی سپرده می‌شود که در اطلاعیه جدید پارس خودرو به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی پارس خودرو در اطلاعیه‌ای نسبت به شایعات موجود در مورد تولید محصولات رنو در کشورمان واکنش نشان داد و توضیحاتی را پیرامون مشکلات موجود در این زمینه ارائه کرد که به طور کلی نشان می‌دهد وضعیت فعلی در کوتاه مدت حل شدنی نبوده و باید به امید سال‌های آینده برای بهبود وضعیت تولیدات این برند فرانسوی در کشورمان باشیم.

تندر90 ال90 محصولات رنوروابط عمومی پارس خودرو با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنعت خودروسازی کشورمان گفت: همان‌طور که مطلع هستید آمریکا به صورت یکجانبه از برجام خارج شده و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های خارجی نیز به دلیل ترس از تحریم‌های آمریکا فعالیت خود را در ایران کاهش دهند و عملا مشکلات زیادی را برای شرکت‌های ایرانی ایجاد نمایند. توقف فعالیت رنو در ایران نیز باعث شده تا گروه محصولات این شرکت در ایران یعنی تندر 90، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی دچار مشکل شده و تامین قطعات لازم برای تولید این گروه به دشواری انجام شود.

این شرکت در ادامه گفته است: ما با شرکت رنوپارس نماینده برند فرانسوی در ایران در حال مذاکره هستیم تا مشکلات فعلی تامین قطعه را حل کرده و تولیدات خود را برای تامین تعهدات انجام شده عملی کنیم. ما با عرض پوزش بابت تاخیرهای ایجاد شده در تحویل خودروها به زودی ارسال دعوتنامه تحویل خودرو علی‌الخصوص خودروی استپ وی را در هفته آتی آغاز خواهیم کرد و بخشی از تعهدات خردادماه را عملیاتی می‌کنیم.

در پایان این اطلاعیه آمده است که مشتریانی که قصد انصراف از خرید داشته باشند می‌توانند اصل و سود مشارکت و جریمه تاخیر را دریافت کنند و در طی یک هفته به این مبلغ دسترسی پیدا کنند. همچنین آن دسته از مشتریانی که قصد جایگزینی خودرو داشته باشند می‌توانند از تسهیلاتی که در آینده اعلام می‌شود استفاده کرده و از دیگر محصولات شرکت پارس خودرو بهره‌مند شوند. به طور کلی این شرکت برای تحویل محصولات رنو در تلاش بوده و تولید محصولات رنو ادامه دارد.

محصولات رنواین بیانیه پارس خودرو در مورد تولید محصولات رنو در حالی است که شرکت فرانسوی تا سال گذشته برنامه ریزی کاملی برای حضور در ایران و حتی راه اندازی خط تولید اختصاصی در ساوه انجام داده بود و شرکت رنوپارس که نماینده این برند در ایران بود از اضافه شدن تولیدات جدید به خط تولید شرکای ایرانی سخن می‌گفت که همه این نقشه‌ها نقش بر آب شد!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا