مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش VELA V5 خودروسازی راین اعلام شد (مهر 97)

VELA V5 یا ولا V5 یکی از محصولات خودروسازی راین است که از استقبال خوبی برخوردار نشده و برخلاف محصولات دیگر این چنینی که این روزها با قیمت‌های بسیار بالا در حال معامله هستند با خرید و فروش اندکی روبرو شده و به دلیل ناشناخته بودن و عدم تناسب قیمت و امکانات جزو خودروهای خاص در بازار تهران محسوب می‌شود که عملا باید در فروش آن بسیار صبور باشید ولی حالا خودروسازی راین اقدام به پیش فروش این خودرو کرده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی راین که از جمله شرکت‌های قدیمی در حوزه واردات خودروهای چینی محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان این شرکت می‌توانند با شرایط پیش فروش ویژه این محصول اقدام به خرید VELA V5 نمایند که به راین V5 نیز مشهور است.

VELA V5مشتریان خرید VELA V5 می‌توانند با پرداخت دو مرحله‌ای مبلغ موردنیاز این طرح ثبت نام خود را قطعی کنند. مبلغ لازم در مرحله اول برای خرید این خودرو 30 میلیون تومان بوده که در زمان ثبت نام از وی اخذ می‌شود و 30 میلیون تومان نیز در 45 روز بعدی دریافت می‌شود.

خودروسازی راین به پیش پرداخت مشتریان سود 15 درصدی پرداخت می‌کند و مشتری از سود انصراف 12 درصدی برخوردار خواهد شد. از دیگر نکات قابل توجه این شرایط فروش جریمه تاخیر ماهانه 2.5 درصد است که در این بحبوحه عجیب ارزی و اقتصادی کشور رعایت شده و عملا در دیگر شرایط فروش شرکت‌های مختلف وجود ندارد.

VELA V5با توجه به اینکه پیش فروش این خودرو با قیمت غیرقطعی بوده و قیمت آن در زمان تحویل مشخص خواهد شد، مشتری موظف به تکمیل وجه لازم اعلامی در دعوتنامه بوده و در صورت عدم واریز وجه مشمول سود انصراف شده و وجه او بازگردانده می‌شود.

موعد تحویل این خودروها 90 روز اعلام شده و  علیرغم جریمه تاخیر و سایر مسائل تعیین شده به نظر نمی‌رسد تاخیری در آن ایجاد شود چرا که استقبال از این خودرو بسیار اندک است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا