مکمل بنزین
تماشاخانه

معرفی هوندا HR-V مدل 2019 (ویدئوی اختصاصی)

شاسی‌بلند هوندا HR-V مدل 2019 از سال 1998 میلادی وارد بازار جهانی شد و تا به امروز دو نسخه از این خودرو روی خط تولید رفته است. به تازگی این خودروسازی ژاپنی، هوندا HR-V مدل 2019 را رونمایی کرده که توانسته تحسین همگان را به خود وادارد.

بنا به نظر کارشناسان طراحی داخلی بی‌نظیر، تجهیزات ایمنی فعال، کاربردی بودن خودرو و رانندگی آسان از ویژگیهای مناسب هوندا HR-V مدل 2019 به شمار می‌آید ولی شتاب پایین، جعبه دنده دستی، ظاهر نه چندان دلچسب و قیمت بالای آن باعث صرفه نظر کردن بسیاری از افراد برای خرید آن شده است.

شاسی‌بلند هوندا HR-V مدل 2019 در پنج نسخه متفاوت LX، اسپرت، EX، EX-L و Touring  به بازار عرضه می‌شود که دارای پیشرانه 4 سیلندر خطی با قدرت خروجی 141 اسب بخار و حداکثر گشتاور 127 پوند فوت هست و ابعادی به طول 170.4، پهنای 69.8، ارتفاع 63.2 و فاصله بین دو محور 102.8 اینچ دارد که به راحتی می‌تواند 5 سرنشین را در خود جای دهد.

تجهیزات ایمنی این شاسی‌بلند شامل سیستم کنترل کروز تطابقی، سیستم ABS، سیستم کمک ترمز، چراغ‌های LED هوشمند روشنایی در روز، سیستم تنظیم فشار تایرها، دوربین و سنسورهای عقب با زوایای دید مختلف و … هستند.همچنین در داخل کابین نیز سیستم سرگرمی و اطلاعات با پنل 7.0 اینچی رابط اپل کارپلی و اندروید اتو به همراه فرمان تمام چرمی خودنمایی می‌کنند.

قیمت پایه این خودرو از 20 هزار دلار شروع می‌شود و برای نسخه‌های پیشرفته‌تر نیز تا 29 هزار دلار معامله شده است. جالب است بدانید که این شاسی‌بلند توانسته در آزمایشات تست تصادف در سرعت‌های مختلف NHTSA تمام 5 امتیاز را کسب کند و یکی از خودروهای ایمن در بازار شناسایی شود.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با شاسی‌بلند هوندا HR-V مدل 2019 بیشتر آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا