مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین نسخه پژو 508 SW در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد

مهندسان فرانسوی برای اولین بار نسخه اول پژو 508 SW با خصوصیات ویژه را در نمایشگاه بین المللی خودرو پاریس رونمایی کردند. متقاضیان خرید نسخه اول پژو 508 SW GT می‌توانند با توجه به سلایق خود اجزای آن را انتخاب کنند و از همین امروز آن را سفارش دهند ولی هنوز قیمتی برای این خودرو ارائه نشده است.

از لحاظ ظاهری بارزترین تفاوت بین نسخه اول پژو 508 SW و مدل پایین‌تر 508 SW توری مشبک مشکی جلو و اسپوک‎‌های 19 اینچی Augusta با طرح الماس است. پژو برای این مدل دو رنگ آبی Twilight  و خاکستری Amazonite را به بازار ارائه کرده است ولی هنوز اعلام نکرده که چند دستگاه از این خودرو را بر روی خط تولید می‌برد.

در داخل خودرو با نوارهای مشکی رنگ، پدال‌های آلومینیومی، نورپردازی آبی و نوارهای آلومینیومی نقوش به اسم خودرو تزئین شده است. همچنین در داخل صندوق عقب فینیش چوبی Zebrano نصب شده است. به علاوه مشتریان می‌توانند تریم‌های کربنی با صندلی چرم ناپا به رنگ‌های مشکی یا قرمز را سفارش دهند. در داخل خودرو شارژ تلفن هوشمند، دید در شب، رادیو دیجیتالی DAB، صفحه نمایش لمسی 10 اینچی HD رابط سیستم موقعیت یاب جهانی 3D و تشخیص صدا نیز تعبیه شده است.

پژو 508 SW نسخه اول مجهز به پیشرانه 1.6 لیتر Pure Tech با قدرت خروجی 222 اسب بخار یا پیشرانه دیزلی 2.0 لیتری BlueHDi با قدرت خروجی 176 اسب بخار هست. هنوز اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر نشده است؛ در نتیجه برای خبرهای بیشتر همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا