مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش عجیب چری تیگو7 و آخرین قیمت بازار آزاد ( مهر 97)

چری تیگو7 از جمله خودروهای گران قیمت چینی در بازار خودرو ایران است که برخلاف اغلب خودروهای داخلی و خارجی نه تنها قیمت بازار آزاد آن بالاتر از قیمت کارخانه نیست بلکه برای خرید این خودرو می‌توان با مراجعه به بازار آزاد با قیمت ارزان‌تر اقدام به خرید نمود و از شرایط فروش بازاری‌ها برای خرید استفاده کرد که به مراتب ارزان‌تر از شرایط فروش شرکت مونتاژکننده خواهد بود!

به گزارش چرخان، در حالیکه قیمت چری تیگو7 در بازار آزاد چیزی در حدود 265 میلیون تومان بوده و عملا در این قیمت خرید و فروش خاصی نیز صورت نمی‌گیرد، قیمت مدیران خودرو برای همین خودرو در حال حاضر چیزی در حدود 277 میلیون تومان است که در کمال تعجب برای آن فروش فوری هم وجود نداشته و شرایط فروش 90 روزه برای آن قرار می‌دهند!

مدیران خودرو چری تیگو7شرکت خودروسازی مدیران خودرو در حالی در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش جدید این خودرو خبر داده که نه تنها قیمت قطعی برای این خودرو تعیین نکرده بلکه از سود مشارکت بسیار اندک 13 درصد برای این خودرو یاد کرده است! همچنین آن دسته از مشتریانی که از خرید خود منصرف شوند صرفا می‌توانند از سود 6 درصد سالانه این شرکت بهره‌مند شده که عملا عدد بسیار ناچیزی خواهد بود!

این شرایط فروش که از امروز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت تعیین شده ادامه خواهد داشت با پیش پرداخت 200 میلیون تومان قابل سفارش بوده و مشتری پس از 90 روز کاری دعوتنامه خود را دریافت و پس از تکمیل وجه لازم، خودروی خود را تحویل می‌گیرد!

مشتریان نسبت به زمان ثبت نام و اولویت ثبت نامی خودروی خود را تحویل خواهند گرفت و هر کد ملی صرفا قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود. نکته جالب در این طرح فروش برای خودروی چری تیگو7 محدودیت‌های مشابه کد ملی است که مشخص نیست مشتریان این خودرو چرا باید در حالیکه امکان خرید ارزان‌تر و فوری از بازار آزاد دارند به شرایط این طرح جذب شده و خرید کنند؟

چری تیگو7نکته عجیب‌تر اینکه سود مشارکت 13 درصدی در این طرح به معنای پرداخت 6 میلیون و 500 هزار تومان سود است که فاصله و گپ 12 میلیون تومانی بازار را پر نکرده و عملا منجر به متضرر شدن مشتری خواهد شد. از سوی دیگر اینکه عدم اعلام قیمت قطعی برای این خودرو با توجه به وضعیت قیمتی آن در بازار آزاد هیچ جذابیتی برای مشتری ایجاد نکرده و دست مدیران خودرو را برای تغییرات قیمتی باز نگه خواهد داشت!

به نظر می‌رسد که شرکت‌های ایرانی باید در عرضه شرایط فروش برای خودروهای خود تجدید نظر داشته باشند و از شرایط ایجاد شده در کشور بهترین استفاده را داشته باشند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. این خودرو در مقابل جک اس 7 که بزودی توسط کرمان موتور عرضه خواهد شد حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

  2. خیلی روش فروش خوبیه! در واقع تنها راهی که میشه شاهد نابودی خودروسازی و مونتاژ خودروهای بی کیفیت و گران در کشور باشیم، همینه!

  3. ما که دارایی تمام فک و فامیلمون را هم بفروشیم شاید ۴حلقه لاستیک انرا بتوانیم بخریم پس بچسپیم به همین پرادومو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا