Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی هیوندای ولوستر 2019 (ویدئوی اختصاصی)

خودروی کوپه هیوندای ولوستر سال 2011 میلادی روی خط تولید رفت. مهندسان کره‌ای این کارخانه توانسته‌اند تا به امروز دو نسل از این مدل را طراحی کرده و بسازند. دومین نسل از این خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی 2018 به نمایش درآمد. هیوندای ولوستر 2019 نسبت به مدل‌های قبلی تفاوت ظاهری چندانی نداشته است برای مثال همان ویژگی 2+1 خود را حفظ کرده ولی تجهیزات ایمنی جدید و تریم‌های استاندارد بر روی آن نصب شده است. تجهیزات ایمنی به روز برای این خودروی کوپه شامل سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری، سیستم کمک رانندگی بین خطوط و سیستم پایش هشداری راننده هست.

از این خودرو نسخه پیشرفته در بازار آمریکا به نام نسخه N برای تولید در فصل پاییز امسال در نظر گرفته شده است که  قیمت پایه آن از 19385 دلار  شروع می‌شود و تا 24 هزار دلار می‌رسد.

نسخه استاندارد هیوندای ولوستر 2019 مجهز به پیشرانه 4 سیلندر خطی با گنجایش 2.0 لیتری است که می‌تواند 147 اسب بخار و 132 پوند فوت حداکثر گشتاور تولید کند که نسبت به پیشرانه‌های 1.6 لیتری خیلی قوی‌تر هست. پیشرانه قدرتمند این خودرو متصل به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک یا دستی شده که می‌تواند تنها در 6 ثانیه شتاب خود را از 0 به 100 برساند. کارخانه کره‌ای هیوندای رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای، قرمز و مشکی را برای هیوندای ولوستر 2019 مشخص کرده‌اند.

در درون خودرو سیستم سرگرمی و اطلاعات با پنل 8.0 اینچی رابط اندروید اتو و اپل کارپلی وسط داشبورد خودنمایی می‌کند. به علاوه صندلی‌های چرم با دوخت اسپرت و فرمان چرمی با دکمه‌های چند کاره زیبایی داخل کابین را دو چندان کرده است. بدون شک این خودرو در بازار رقبایی مانند مدل‌هایی شامل مینی کوپر S، هوندا سیویک Si، فولکس‌واگن GTI و … دارد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی کوپه هیوندای ولوستر 2019 بیشتر آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.