Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی مرسدس بنز کلاس E کابریولت (ویدئوی اختصاصی)

خودروی تشریفاتی مرسدس بنز کلاس E با تیپ‌ها و بدنه‌های مختلف از سال 1953 میلادی وارد خط تولید شدند و تا به امروز توانسته‌اند به بازار هر 5 قاره دنیا دست پیدا کنند. یکی از تیپ‌های لوکس و اسپرت این کلاس، کابریولت هست که مدل 2018 آن در دو تریم متفاوت استاندارد و پلاس وارد بازار شده‌اند.

تا به امروز 5 نسل از این خودروی تشریفاتی روی خط تولید رفته است که آخرین نسل آن در سال 2016 میلادی طراحی و ساخته شده است. مرسدس بنز کلاس E در چهار رنگ متفاوت قرمز، مشکی، آبی تیره و قهوه‌ای تیره وارد بازار شده و قاب شیشه جلوی خودرو آلومینیوم مات یا براق با توجه به تریم خودرو طراحی شده است.

شاید یکی از ضعف‌های کلاس E مرسدس نداشتن پیشرانه 8 سیلندری است ولی متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از بین دو پیشرانه 6 سیلندر توئین توربوشارژ 3.0 لیتری با قدرت خروجی 329 اسب بخار یا 6 سیلندر خطی سوپرشارژ برقی و توربوشارژ 3.0 لیتری با قدرت خروجی 400 اسب بخار یکی را انتخاب کنند.

در داخل کابین مرسدس بنز کلاس E کابریولت طراحی ساده ولی شیک صورت گرفته و به دلخواه مشتریان دو صفحه نمایش 12.3 اینچی با کیفیت بالا در وسط داشبورد نصب می‌شود. در نسخه‌های استاندارد سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش 7.0 اینچی تعبیه شده است. خریداران این خودرو به دلخواه می‌توانند داخل کابین را یکی از سه نوع طراحی کلاسیک، اسپرت یا پیشرفته و لوکس انتخاب کنند.

یکی از ویژگی‌های قدرتمند و بارز این خودروی کابریولت سیستم AIR BODY CONTROL در چهار حالت کامفورت، اکو، اسپرت، اسپرت پلاس و خصوصی ارائه می‌شود که مسئولیت هندلینگ خودرو را بر عهده دارد. همچنین از تجهیزات ایمنی این خودرو کمربندهای پیروتکنیک، کیسه‌های هوا جلویی برای راننده و شاگرد، کیسه‌های هوای جانبی در داخل کابین کار گذاشته شده‌اند.

مرسدس بنز کلاس E تیپ کابریولت با قیمت حدودی 60 هزار دلار در بازار معامله می‌شود و می‌تواند رقبایی مانند بی‌ام‌و سری 4 و 6 و آئودی S5 را داشته باشد. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی مرسدس بنز کلاس E تیپ کابریولت بیشتر آشنا شوید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.