مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش محصولات شرکت کارمانیا اعلام شد (آبان 97)

شرکت خودروسازی کارمانیا که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی کرمان محسوب می‌شود در پی پیش فروش‌های قبلی خود که همگی با موعد تحویل چندماهه و بدون اعلام قیمت قطعی بوده، جدیدترین شرایط فروش محصولاتش را اعلام کرد که به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت کنونی مورد استقبال مردم و مشتریان برای کسب سود از گپ موجود در بازار و قیمت رسمی قرار بگیرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کارمانیا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولات خود خبر داد که موعد تحویل آنها در نیمه ابتدایی سال 98 بوده و تحویل خودرویی در سال 97 انجام نخواهد شد ولی با توجه به پیش فروش‌های انجام شده توسط ایران‌خودرو و سایپا برای محصولات متنوع حتی با موعد تحویل 99 به نظر می‌رسد که مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

کارمانیادر این طرح فروش دو خودروی پرطرفدار بی وای دی اس6 و اف3 به مشتریان عرضه شده که می‌توانند با نقدینگی 65 تا 125 میلیون تومان پیش پرداخت ثبت سفارش خود را انجام دهند. البته گفتنی است که این طرح فروش شرکت کارمانیا به صورت مشارکت در تولید و مشتریان از سود مشارکت برخوردار می‌شوند.

شرایط پیش فروش خودروی بی وای دی S6 کارمانیا

مشتریان متقاضی خرید این خودرو بایستی مبلغ 125 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت کارمانیا واریز نمایند. زمان تحویل این خودرو خرداد 98 بوده و مشتری از سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 12 درصدی بهره مند می‌شود. قیمت قطعی این خودرو طبق قیمت روز شرکت محاسبه خواهد شد و پس از کسر سود مشارکت توسط مشتری تکمیل وجه شده و خودرو به او تحویل داده می‌شود.

شرایط پیش فروش خودروی بی وای دی F3

مشتری متقاضی خرید این خودرو می‌بایست 65 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کرده و زمان تحویل این خودرو همانند اس6 در خردادماه سال 98 خواهد بود. مشتریان ثبت نام کننده برای این خودرو از سود مشارکت 17 درصدی بهره مند می‌شوند که همچنین سود انصراف تعیین شده برای این خودرو 12 درصد قید شده است.

کمپانی BYD بی‌وای‌دی S7قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد و مشتری پس از کسر سود مشارکت بایستی وجه لازم را برای تحویل خودرو تکمیل نماید. بدیهی است تمام هزینه‌های قانونی تحویل خودرو از مشتری اخذ خواهد شد.

 

شرایط کلی این شرایط فروش

1- ظرفیت تعیین شده برای هر خودرو محدود بوده و پس از اتمام ظرفیت امکان ثبت نام بسته خواهد شد.

2- اولویت تحویل بر اساس زمان ثبت نامی خواهد بود.

3- هزینه‌های قانونی از مشتری اخذ خواهد شد.

4- جریمه تاخیری برای خودروها در نظر گرفته نشده است!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا