مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا K900 و استینگر با ظاهری متفاوت در SEMA

هفته گذشته قبل از باز شدن درب‌های نمایشگاه SEMA در شهر لاس وگاس، برند کیا تیزر جدیدی از دو مدل کیا K900 و استینگر را منتشر کرد. کمپانی Dub برای این دو سدان چرخ‌ها و رینگ‌های مخصوص را طراحی کرده است.

سدان کیا استینگر مجهز به چرخ‌های 22 اینچی مشکی فینیش شده با دیسک‌های قرمز رنگ تزئین شده است. به علاوه این سدان اسپرت تریم‌های درخشان را در بیرون خودرو به خود دیده است. مسئولان کیا بیان کرده‌اند که این خودروی جدید اگزوزهای قوی، سیستم تهویه هوا و سیستم تعلیق هوایی رانندگی خواهد داشت و درون خودرو بعضی از قسمت‌ها با رنگ قرمز آتشین طراحی شده‌اند.

از سوی دیگر چراغ‌های جلوی سدان کیا K900 با رنگ آبی الکتریکی، چرخ‌های 24 اینچی مشکی و تریم‌های رنگی ملبس شده‌اند. سیستم تعلیق این خودرو نیز روان‌تر شده و درون خودرو سیستم صوتی تصویری جدید کار گذاشته شده است.

البته مسئولان کیا قول داده‌اند جزئیات بیشتری از این دو خودرو را در نمایشگاه SEMA رونمایی کنند. در این نمایشگاه برند فورد مدل‌های مختلف کامیون، شاسی‌بلند و موستانگ جدید را رونمایی می‌کند که به احتمال زیاد فورد موستانگ جدید قدرتی برابر 1000 اسب بخار را خواهد داشت.

برند Mopar نیز تیزری از پیشرانه‌های جدیدش منتشر کرد که یکی از آن‌ها برای دوج Challenger SRT Demon با بدنه فیبر کربنی و پیشرانه توئین توربو هست. از دیگر مدل‌هایی که انتظار می‌رود در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار گیرد فورد GT40 replica کلاسیک مجهز به پیشرانه 6 سیلندر توربوشارژ هست که نماینده نسخه به روز شده سوپرکار فورد GT تعیین شده است.

به احتمال زیاد مدل‌های جدید و زیباتری در نمایشگاه SEMA به نمایش درخواهد آمد، از این رو برای خبرهای بیشتر در دنیای خودرو همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا