مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا آکورد 2019 با قیمت جذاب معرفی شد

یکی از خودروهای جذاب با ابعاد متوسط در تیپ سدان متعلق به هوندا آکورد 2019 هست که با قیمت جذاب به بازار معرفی شده است. سال گذشته برند ژاپنی هوندا مدل آکورد را برای بازار آمریکای شمالی به عنوان خودروی سال معرفی کرد.

قیمت پایه خودروی هوندا آکورد 2019 با پیشرانه 1.5 لیتری برای مدل پایه LX حدود 23720 دلار تعیین شده که حدود 895 دلار به عنوان مالیات اضافه می‌شود. این قیمت نسبت به سال گذشته حدود 150 دلار افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر نسخه توربوشارژ 2.0  لیتری تورینگ متصل به جعبه دنده اتوماتیک با قیمت پایه 35950 دلار به فروش می‌رسد. این نسخه سیستم تلماتیک HondaLink را دارد که به راننده اجازه می‌دهد درب‌های خودرو را با استفاده از گوشی هوشمند خود از راه دور باز و بسته کند.

نسخه استاندارد هوندا آکورد دارای چراغ‌های جلو و عقب LED، سیستم تهویه هوای داخل خودرو، دکمه استارت برای روشن و خاموش کردن خودرو، نمایشگر 7.0 اینچی داخل کابین، سیستم ایمنی سنسوردار هوندا، سیستم کمک راننده به همراه تشخیص نقاط کور، پایش توجه راننده و برف پاک کن اتوماتیک هست.

به علاوه در داخل کابین هوندا آکورد 2019 سیستم اطلاعات و سرگرمی با کیفیت تصویر بالا 8.0 اینچی رابط اپل کارپلی و اندروید اتو برای پشتیبانی از تریم‌های مختلف این خودرو به همراه نمایش هدزآپ 6.0 اینچی، سیستم بلوتوث اتوماتیک، شارژ وایرلس و سیستم وای فای 4G LTE به همراه نسل آینده سیستم کمکی HondaLink تعبیه شده‌اند.

هوندا آکورد برای مدل 2018 پیشرانه‌های مختلفی از جمله 4 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ با قدرت خروجی 192 اسب بخار و 192 پوند فوت؛ چهار سیلندر خطی توربوشارژ 2.0 لیتری با قدرت خروجی 252 اسب بخار و حداکثر گشتاور 273 پوند فوت و به علاوه هیبریدی 2.0 لیتری با واحد i-VTEC که پیشرانه الکتریکی دارد با قدرت خروجی 212 اسب بخار را به بازار ارائه کرد.

برای مدل‌های غیرهیبریدی پیشرانه‌ها متصل به جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده 10 سرعتی اتوماتیک شده‌اند که با این ویژگی‌ها می‌توان گفت هوندا آکورد 2019 با قیمت جذابی وارد بازار شده است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا