مکمل بنزین
گوناگونخبر

بنتلی اولین وای فای فوق سریع امن در خودرو را معرفی کرد

این روزها بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند حتی در مسافرت‌هایشان هم متصل به اینترنت باشند و کارهای خود را انجام دهند یا ساعتی را در فضای مجازی بگذرانند. از سوی دیگر بسیاری از افراد مهم مانند تجار دوست دارند در ردیف عقب خودرویی مانند بنتلی بنشینند و مسیر کار به خانه را هم کار کنند و از این رو احتیاج به وای فای امن و سریع دارند.

به تازگی خودروسازی بنتلی اعلام کرده که سیستم وای فای فوق سریع امن و مطمئن را در تمام مدل‌های ۲۰۱۹ خود تعبیه خواهد کرد که برای اولین بار در صنعت خودروسازی این امر انجام می‌شود. این سیستم می‌تواند حتی در سرعت‌های بالای خودرو مانند ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت هم جواب دهد و به مسافران خودرو اجازه دهد که با اپلیکیشن‌های سرگرم کننده یا کاری خود وقت خود را در خودروهای بنتلی بگذرانند. حتی مسئولان بنتلی اعلام کرده‌اند که مسافران می‌توانند ویدئوهای باکیفیت را به صورت آنلاین تماشا کنند.

سیستم وای فای فوق سریع و امن تعبیه شده در خودروهای بنتلی توسط همکاری با شرکت ویاست (‌Viasat) که تجربه کاری ۳۰ ساله در این زمنیه دارد، به کار گرفته شده است. این کمپانی ۱۴ میلیون فضای هات اسپات وای فای را در ۳۰ کشور مختلف جهان مدیریت می‌کند و حتی کمک کرده که وای فای فوق سریع را در پروازهای هوایی هم و شرکت‌های هوایی هم وارد کند.

این سیستم به کار گرفته شده برای خودروهای بنتلی توسط اتصال به VPN به اپراتورهای شبکه سیار با یک سیگنال فوق سریع به اینترنت وصل می‌شوند و حتی از سیم‌ها و رابط‌های زیاد برای تعبیه کردن این سیستم به کار گرفته نشده است و تنها در صندوق عقب خودروهای بنتلی روتری کار گذاشته می‌شود که به برق DC سیار خودرو وصل می‌شود و روتر وای فای سیار ارتباطی با سایت مخصوصی برقرار می‌کند که باعث می‌شود اتصالی امن، فوق سریع و قابل اطمینان باشد. نظر شما درباره این تکنولوژی به روز در خودروهای بنتلی چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا