مکمل بنزین
گوناگونخبر

مشخصات جنسیس G90 مدل 2020 قبل از رونمایی منتشر شد

هفته گذشته تیزر جدیدی از فیس‌لیفت جنسیس G90 مدل 2020 در رسانه‌ها منتشر شد و حالا این کمپانی بعضی از جزئیات این مدل جدید را به اشتراک گذاشته است. قرار است این خودروی سدان لوکس 6 آذر ماه رونمایی شود.

این فیس‌لیفت جدید تغییراتی از جمله سپر جدید با توری مشبک شبیه به مدل‌های Essentia و کانسپت GV80 پیدا کرده است. چراغ‌ها و روشنایی بیرونی این خودرو نیز به واحدهای جدید G-Matrix مجهز شده‌اند که شکل آنها تداعی کننده الماس هست و نور را می‌توانند در جهت‌های مختلف پخش کنند.

در عقب خودرو نیز گرافیک جدیدی برای چراغ‌ها در نظر گرفته شده که شبیه به چراغ‌های جلویی خودرو است و مسئولان این برند اعلام کرده‌اند که این فیس‌لیفت جدید دیگر پره باله‌ای در عقب خودرو نخواهد داشت. امروزه بیشتر خودروسازان تغییرات اساسی را روی ظاهر خودرو انجام می‌دهند در حالیکه جنسیس برای این سدان لوکس تغییرات را بیشتر در داخل کابین در نظر گرفته است؛ برای مثال در داخل کابین سیستم تهویه هوا و جعبه دنده تعویض شده و تغییراتی در ارگونومیکی بودن داخل کابین مانند صندلی‌ها رخ داده است.

رانندگان این خودرو می‌توانند انتظار دیدن تریم چوبی مات با سوراخ‌های متعدد روی داشبورد را داشته باشند که درون آن سیستم سرگرمی و اطلاعات با صفحه نمایش 12.3 اینچی رابط اپل کارپلی و اندروید اتو را در خود جای داده است. به علاوه این سیستم عملکرد جدید Sound Hound را دارد که می‌تواند اطلاعات آهنگ‌های پخش شده درون خودرو را نیز به نمایش درآورد. همچنین سیستم سرگرمی و اطلاعات جنسیس G90  مدل 2020   می‌تواند ویژگی پیامک موبایل برای شبکه اینترنتی را فعال کند و نوشته‌ها و پیامک‌های خوانده نشده را نشان دهد و یا آنها را برای راننده بخواند و منتظر جواب دادن آن‌ها از صدای راننده باشد.

فیس‌لیفت سدان جنسیس G90 مدل 2020 از تکنولوژیهای استفاده کرده که زندگی و رانندگی را برای سرنشینان این خودرو راحت کرده است که شامل سیستم ردیاب ماهواره‌ای که به طور خودکار آخرین نقشه‌های به روز شده را دانلود می‌کند و با استفاده از سیستم Intelligent Vehicle Management Service (سرویس مدیریت هوشمند وسیله نقلیه) عادات راننده را پایش می‌کند و به راننده بر طبق عاداتش پیشنهادهایی مانند زمان تعویض دنده و یا گرفتن پدال ترمز را می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این خودرو سیستم کنترل مقابله با هوای ورودی به خودرو از بیرون هست که به طور اتوماتیک‌وار پنجره‌های خودرو در مکان‌های آلوده بسته می‌شود تا هوای آلوده وارد خودرو نشود. به علاوه مواد و ساختار به کار رفته در داخل کابین طوری تجهیز شده که کمترین صدا و لرزش و سختی را سرنشینان حس کنند. سیستم تعلیق کنترل کروز تطابقی و کنترل صدای فعال صداهای اضافی را حذف می‌کند.

این پرچم‌دار سدان جنسیس تکنولوژیهای دیگر مانند سیستم کمک راننده برای برخورد و تصادف از جلو و عقب در ترافیک و اتوبان‌ها، قرار گرفتن در لاین رانندگی و خروج ایمن از لاین‌ها را دارد. در کره جنوبی جنسیس G90 دارای پیشرانه‌های 6 سیلندر 3.8 لیتری، توئین توربو 6 سیلندر 3.3 لیتری و 8 سیلندر 5.0 لیتری است. برند هیوندای هنوز کارکرد این پیشرانه‌ها را مشخص نکرده ولی قیمت این خودروی لوکس از 61948 دلار شروع می‌شود.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا