مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر رسمی از پورشه 992 مدل 2020

پورشه 992 مدل 2020 یکی از نسل‌های شگفت‌انگیز برند آلمانی پورشه هست که همیشه مدل‌های جدید این خودرو تا لحظه قبل از رونمایی مشخصاتشان کاملا پنهان باقی می‌ماند.

تا به امروز سه عکس از این خودرو در وب‌سایت Jalopnik منتشر شده که کیفیت آن‌ها بسیار پایین هست و شاید بتوان گفت که هشتمین نسل از سری 911 پورشه مشخصات جدید و فوق‌العاده‌ای نخواهد داشت. اکثریت مدل‌های این سری چراغ‌های قورباغه‌ای شکل دارند که در جلوی ماشین خودنمایی می‌کنند و بدنه عضلانی این خودرو در عقب همیشه چشم نواز هست. از این رو بسیاری از محققان و کارشناسان خودرو بر این باورند که این مدل جدید هم همین ویژگی‌ها را خواهد داشت و هیچ تفاوتی با مدل‌های رایج نخواهد داشت.

اما با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان گفت تغییرات اساسی در طراحی برای چراغ‌های عقب این خودرو اتفاق افتاده است که در واقع نوار باریکی از چراغ‌های LED هستند که نواری بودن کمک کرده که پورشه 922 مدل 2020 کشیده‌تر به نظر برسد. به احتمال خیلی زیاد پیشرانه این خودروی اسپرت بر روی محور عقب تعبیه خواهد شد و سیستم توزیع قدرت بر روی تمام چرخ‌ها یا تنها چرخ‌های عقب خودرو خواهد بود. خودروی اسپرت پورشه 922 مدل 2020 مجهز به پیشرانه بهبود یافته 6 سیلندر توربوشارژ با قدرت خروجی 385 اسب بخار برگرفته شده از پورشه کاررا 911  و نسخه پیشرفته‌تر با قدرت خروجی 450 اسب بخار که شبیه به کاررا S هست. یکی از مهم‌ترین بخش‌های مکانیکی این خودرو یعنی جعبه دنده تعویض شده که دو کلاچه PDK هشت سرعته اتوماتیک جایگزین 7 سرعته اتوماتیک شده است. البته هنوز مشتریان می‌توانند نسخه‌ای که گیربکس 7 سرعته دستی را هم برای خریدشان انتخاب کنند.

درتصاویر جاسوسی قدیمی که از این خودرو منتشر شده بود، طراحان این خودرو سعی کرده بودند که طراحی درون کابین را شبیه به مدل‌های سری 911 درآورند که شامل داشبورد بسیار شیک و منحصر به فرد و پیچیده در وسط داشبورد است که متصل به سیستم سرگرمی و اطلاعات و داده‌های مهم برای رانندگی را بر روی صفحات دیجیتالی نمایش می‌دهند. همچنین طراحی جعبه دنده در داخل خودرو تغییر پیدا کرده بود و سیستم تهویه هوای درون کابین هم جالب‌تر به نظر می‌رسید. این خودروی جدید تا چند روز دیگر در نمایشگاه بین‌المللی خودرو لس‌آنجلس 2018 به نمایش در می‌آید که برای خبرهای بیشتر از آن همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جگوار f تایپ جدید 550 اسب بخار ای ام جی جی تی اس 517 اسب بخار r8 v10 اءودی 540 اسب بخار و تازه amg gt Black توراهه که حدود 600 اسب بخار قدرت داره اونوقت پورشه برای شاخص ترین مدلش فقط 450 در نظر گرفته نسبت به رقبا ضعیفه اگر چه هنوز 911 جای خودشو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا