مکمل بنزین
گوناگونخبر

Palisade، محصول جدید هیوندایی

سانتافه جدید در اوایل امسال با ابعاد بزرگتر معرفی شد، اما هیوندایی می داند که خانواده ها به دنبال خودروهای بزرگتری هستند. Palisade محصول جدید این کمپانی از هر لحاظی بزرگتر از سانتافه است و بعنوان یک شاسی‌بلند سایز متوسط می‌تواند مورد توجه خیلی‌ها قرار گیرد. طراحی جسورانه با نیم‌نگاهی به سلیقه آمریکایی‌ها، خودروی جدید هیوندایی را به یک محصول زیبا تبدیل کرده است.

 Palisade بعنوان کراس‌اوور پرچم‌دار هیوندایی در قسمت جلویی زبان طراحی جدید این شرکت کره‌ای را نشان می‌دهد. رینگ‌های ۲۰ اینچی باعث شده‌اند تا ابعاد لاستیک متناسب بدنه باشد. Palisade با سه ردیف صندلی خود می‌تواند تا هشت نفر را در خود جای دهد و برای ردیف دوم، امکان سفارش صندلی‌های خاص خلبانی و مجهز به تهویه وجود دارد که ظرفیت سرنشینان را به ۷ نفر می‌رساند.

هفت خروجی USB، شارژر بی‌سیم و صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی، پنل دیجیتال آمپر ۱۲.۳ اینچی برخی از امکانات دیگر محصول جدید هیوندایی را تشکیل می‌دهند.Palisade با طیف وسیعی از فناوری‌های ایمنی و کمکی عرضه خواهد شد که قابلیت خروج از پارکینگ بدون حضور راننده در خودرو یک نمونه از تجهیزات آن خواهد بود.

پیشرانه‌ ۳.۸ لیتری V6 با توانایی تولید ۲۹۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور گزینه مناسبی برای این خودرو خواهد بود. این قدرت از طریق یک جعبه‌دنده‌ هشت سرعته‌ اتوماتیک به دیفرانسیل جلو یا هر چهارچرخ محرک منتقل خواهد شد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا