مکمل بنزین
خبرداخلی

تکلیف بخش دوم تعهدات پیش فروش ساندرو استپ‌وی مشخص شد؛ تکلیف مابقی تعهدات چه می‌شود؟

وضعیت پارس خودرو این روزها از هر شرکت خودروساز دیگری بحرانی‌تر بوده و عملا روزهای بدی را پشت سر می‌گذارد که وضعیت این شرکت در بورس نیز به وضوح روشن‌گر این موضوع است که عدم توانایی برای عملیاتی کردن تعهدات رنو و مشکل در تامین قطعات سایر محصولات خارجی این شرکت، باعث بهم ریختن اوضاع این شرکت شد و چندی پیش اعلام کرد که صرفا بخشی از این تعهدات در مورد ساندرو استپ‌وی عملی می‌کند و عملی کردن مابقی آنها زمان‌بر خواهد بود که بسیاری از اهالی بازار به عملیاتی نبودن آن تعبیر کردند.

به گزارش چرخان، پارس خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در راستای عملیاتی کردن بخشنامه قبلی خود مبنی بر ایفای تعهدات خرداد و تیرماه ساندرو استپ‌وی آن دسته از مشتریانی که دارای دعوتنامه خردادماه 97 هستند، دعوت کرد تا برای تکمیل وجه طبق فاکتور اعلامی اقدام نمایند.

همچنین پارس خودرو اعلام کرد که تمام مشتریان دارای حواله خردادماه سال جاری که برای خودروی ساندرو استپ‌وی اتوماتیک ثبت نام کرده‌اند همین خودرو را دریافت خواهند کرد و تغییری در جزئیات این خریدشان انجام نمی‌شود. دعوتنامه‌های مربوط به این خودروها از امروز صادر شده و تا پایان آذرماه مهلت رسیدگی و عملی کردن تعهدات برای مشتریان وجود دارد.

همچنین در این اطلاعیه ذکر شده است که دعوتنامه‌ها صرفا برای بخش دوم تعهدات خردادماه صادر خواهد شد و مابقی تعهدات این ماه باید منتظر صدور اطلاعیه‌های بعدی باشند که طبق اطلاعیه قبلی این شرکت مشکلی در تحویل خودروها نخواهد بود و مشتریان این سری نیز خودروی ساندرو استپ‌وی اتوماتیک را دریافت خواهند کرد.

البته گفتنی است که طبق شنیده‌ها انبارهای این شرکت دارای قطعات بسیار زیادی از موارد لازم برای تولید این خودرو بوده و با توجه به رفتار سایپا و ایران‌خودرو در تحویل خودروهای پیش فروشی پس از افزایش قیمت‌ها عملا باید منتظر مشاهده رفتار این شرکت باشیم که به احتمال زیاد با توجه به تامین هزینه‌های مالی تحویل خودروهای مذکور مشکلی در تحویل نخواهد بود.

قابل ذکر است که پارس خودرو دعوتنامه‌های مذکور را صرفا برای رنگ‌های سفارش شده در زمان ثبت سفارش صادر خواهد کرد و درخواست تغییر رنگ توسط مشتری و نمایندگی به طور کلی مردود خواهد بود و این شرکت از نمایندگی‌های خود خواسته تا درخواست تغییر رنگ برای این شرکت ارسال نکنند.

به احتمال فراوان در دعوتنامه‌های صادر شده در روزهای آتی شاهد افزایش قیمت‌هایی خواهیم بود که به محض دریافت جزئیات این اقدامات از طریق رسانه چرخان به اطلاع مخاطبین خود خواهیم رساند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا