مکمل بنزین
خبرداخلی

یک مخالف جدی برای گرانی خودروهای داخلی پیدا شد!

افزایش قیمت خودروهای داخلی که این روزها بسیار زیاد شده و عملا ایران‌خودرو و سایپا با انتشار بخشنامه‌های مختلف پرده از نرخ جدید محصولاتشان برمی‌دارند باعث شده تا نهادها و ارگان‌های مختلف کشور نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در این بین واکنش انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شاید عجیب‌ترین واکنشی بوده که تابحال شاهد آن بودیم.

به گزارش چرخان، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با افزایش قیمت خودروهای داخلی مخالف بوده و این مخالفت را نیز با جدیت بسیار فراوانی اعلام کرده است. این انجمن در بیانیه‌ای که به همین منظور منتشر کرده مشخصا اظهار کرده که با هر گونه افزایش قیمت در موضوع خودرو مخالف بوده و به شدت برای پیگیری این موضوع پافشاری خواهد کرد.

قیمت خودرو قیمت انواع خودروهای داخلی قیمت روز خودرواین انجمن معتقد است که هر گونه افزایش هزینه عادلانه که در صنعت خودروسازی کشور رخ می‌دهد بایستی توسط نهادهای مستقل بررسی شده و در صورت تایید با حمایت‌های دولتی جبران شود و دولت باید با حمایت‌هایی که از این طریق انجام می‌دهد از افزایش قیمت خودروهای داخلی جلوگیری کند. افزایش هزینه صورت گرفته در بخش خودرو نباید به مردم فشار آورده و بایستی قیمت خودرو به همان قیمت قبلی ارائه گردد.

از نکات جالب این بیانیه این است که انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان متولی اصلی حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید در جلسات مربوط به قیمت گذاری خودروهای داخلی حضور داشته باشد و در این پروسه نقش آفرینی کند تا حقوق اعضای آن که همان مشتریان این بخش است رعایت گردد. البته به گفته این انجمن تابحال هیچ گونه اقدامی در راستای اجرایی کردن این مهم صورت نگرفته است.

قیمت خودروگفتنی است این بیانیه در حالی منتشر می‌شود که ایران‌خودرو روز گذشته و با چراغ سبز وزارت صنعت عملا قیمت جدید بسیاری از محصولات بالای 45 میلیون تومان خود را اعلام کرد که افزایش حدود 70 درصدی را شاهد بودیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا