مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

معرفی خودروی پژو 508 مدل 2019 (ویدئوی اختصاصی)

خودروی جدید پژو 508 مدل 2019 نسبت به مدل‌های قبلی از لحاظ طراحی ظاهری و درونی کاملا تغییر کرده است. در واقع پژو 508 یکی از خودروهای اندازه متوسط خانوادگی است که از سال 2011 وارد خط تولید شده است. این مدل در واقع جایگزین پژو 407 و پژو 607 شده که پلتفرم و پیشرانه‌های یکسانی با نسل دوم سیتروئن C5 دارد.

جالب است بدانید این خودرو نیز توانسته در چین هم ساخته شود و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. تا به امروز دو نسل از پژو 508 تولید شده که دومین نسل آن مدل 2019 هست که در بهمن سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی ژنو رونمایی شد. پژو 508 جدید مجهز به پیشرانه‌های بنزینی 1.6 لیتری PureTech و سه پیشرانه‌ توربودیزلی متصل به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک EAT8 شده و مسئولان فرانسوی این کمپانی اعلام کرده‌اند که نسخه پلاگین هیبریدی پژو 508 را هم به زودی تولید خواهند کرد.

پژو 508 جدید در آزمایشات ایمنی اروپا EuroNCAP توانسته 5 ستاره امتیاز را کامل کسب کند؛ از تجهیزات ایمنی سیستم دید در شب، کنترل کروز تطابقی متصل به گیربکس اتوماتیک، سیستم رانندگی در لاین، جدیدترین نسل ترمز اضطراری فعال و سیستم تشخیص نقاط کور، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و … را دارد. به علاوه سنسورها و دوربین‌های جدید مانند Visiopark 2 با دید 360 درجه نصب شده برای این خودرو کمک به پارک کردن اتوماتیک می‌کند.

در درون کابین طراحی ساده و شیک انجام شده که فرمان کامپکت، صفحه نمایش دیجیتالی 10 اینچی HD لمسی با فرمت 8:3 و نمایشگر هدزآپ با کیفیت تصویر در صفحه 12.3 اینچی هست. تیپ این خودرو سالنی، کوپه و شاسی‌بلند تولید می‌شود که به دلیل بازار مناسب برای تیپ شاسی‌بلند انتظار فروش بالای این رده وجود دارد. در وهله اول با نگاه به این خودرو ظاهری متهاجمی با لوگوی پژو در وسط خودرو را می‌بینید که انرژی زیادی را به بیننده منتقل می‌کند.

قیمت این خودرو در بازار جهانی حدود 25 هزار پوند هست و رقبایی مانند آئودی A4، فولکس‌واگن پاسات، بی‌ام‌و سری 3 و … دارد. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی شاسی‌بلند آئودی RS4 مدل 2019 بیشتر آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا