مکمل بنزین
گوناگونخودروی سبزخبر

کاهش قیمت خودروهای برقی در جهان؛ موج کاهشی به ایران هم می‌رسد؟

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی تسلاموتورز که یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید خودروهای برقی در جهان است، برای دومین در سال جاری اقدام به کاهش قیمت تسلا 3 کرد که حالا بسیاری از مشتریان برای خرید این خودرو متمایل شده و به نظر می‌رسد که قصد تسلاموتورز از این کار بیشتر کردن سهم خود و محصولاتش در بازار خودروهای برقی است که طبیعتا با این کار دور از ذهن نیست.

تسلاموتورز که رقیب سرسختی برای فولکس‌واگن، بی‌ام‌و، بنز، تویوتا، هیوندای و غیره محسوب می‌شود، توانسته گزینه‌های خوبی برای مشتریان ارائه کند.

این کاهش قیمت در حالی رخ داده است که کارشناسان رویترز یکی از دلایل عدم اقبال مشتریان به ماشین‌های برقی را قیمت بالای آنها اعلام کردند که طبیعتا با اقدامات تسلاموتورز و سایر شرکت‌ها این اشکال بزرگ مرتفع خواهد شد.

البته تسلاموتورز از جمله شرکت‌هایی است که محصولات با کیفیت و قابل توجه خود را با قیمت بالایی به مشتریان عرضه می‌کند که حتی زمزمه‌هایی مبنی بر شکست این شرکت برای تولید خودروهای این چنینی شنیده می‌شد ولی برنامه ریزی بلند مدت تسلا برای آینده خودروهای بر پایه برق چیزی نیست که با شکست‌های این چنینی در بازار به حاشیه برود.

یکی از مسئولین تسلاموتورز در مصاحبه ای پیرامون قیمت تسلا 3 گفت: ما برای اینکه بتوانیم بازار بهتری را در بازار خودروهای برقی داشته باشیم برای دومین بار در سال جاری اقدام به کاهش قیمت آن کردیم که این بار نیز 1100 دلار از قیمت این محصول کاهش داده شده است که قیمت تسلا 3 را برای مشتریان به 42 هزار و 900 دلار تقلیل می‌دهد.

ایلان ماسک، مؤسس و مدیرعامل شرکت تسلا موتورز نیز قبل از این اعلام کرده بود که برای جلب رضایت مشتریان اقدام به کاهش قیمت خودروهایش خواهد کرد که این کاهش قیمت فعلی نیز در همین راستا بوده است.

گفتنی است که در حال حاضر دولت نیز به دنبال کاهش قیمت خودروهای هیبریدی و برقی هستند که البته تمامی مصوبه‌های آن در مجلس مسکوت مانده و باید منتظر آزادسازی واردات خودروهای خارجی باشیم که منجر به راه افتادن مصوبات مربوط به خودروهای دوست‌دار محیط زیست می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. شما همون درون سوز رو تحویل ملت بدبخت بدهید برقی پیش کش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا