مکمل بنزین
خبر

نام خودروهای سری جدید مرسدس بنز چیست؟

با شروع سال جدید میلادی، شرکت آلمانی مرسدس بنز، خودروهای GLS 600،GLS 680 و S680 را در اداره ثبت برند و حق مالکیت آمریکا به ثبت رساند. خودروهایی که به‌احتمال‌زیاد، متعلق به برند مرسدس-میباخ باشند.

حالا کمتر از دو ماه از سال 2019 گذشته و شرکت خلاق آلمانی در پی ثبت نامی جدید برای خودروهای آینده خود و حتی طرح‌های مفهومی آینده‌اش است.

نام این سری جدید خودروهای آلمانی سری “O” بوده و شامل O 120،O 140،O 180 و O 200 می‌شود. همچنین، مرسدس قرار است از این نام‌گذاری جدید خود، بر روی خودروهای شاسی‌بلند به‌علاوه وانت‌های پیکاپ و خودروهای کلاس ون خود استفاده نماید.

در حال حاضر، شرکت دایملر (که مرسدس بنز یکی از زیرمجموعه‌های دایملر است) از سری O، بر روی اتوبوس‌های درون‌شهری خود استفاده می‌کند. جدیدترین مرسدس بنز سیتاریو که یک اتوبوس شهری است، بانام O530 شناخته می‌شود.

پس با توجه به ثبت اعداد کوچک‌تر در سری O و هم‌چنین ایجاد یک‌فاصله بین عدد و حرف O در نام‌های ذکرشده بالا، در مقایسه با اتوبوس O530 که فاصله‌ای بین عدد و حرف نیست، به‌احتمال‌زیاد، مرسدس بنز در پی ایجاد یک سری جدید برای خودروهای سواری خود است.

پس باید منتظر ماند و دید که این شرکت آلمانی در طرح‌های مفهومی آینده خود چگونه می‌خواهد از نام جدیدش استفاده کرده و یا حتی ممکن است هیچ‌گاه به‌صورت عملی یک مرسدس بنز کلاس O به تولید نرسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا