مکمل بنزین
خبر

قیمت رسمی پژو 207 صندوقدار بازهم کاهش یافت!

آزادسازی قیمت خودرو توسط وزارت صنعت و مجوز فروش خودرو با قیمت حاشیه بازار که حالا به یکی از جذاب‌ترین شرایط فروش ایران‌خودرو و سایپا تبدیل شده، تبعاتی نیز برای خودروسازان داشت و آنها مجبور شدند برای دریافت این مجوز اقدام به کاهش قیمت محصولات خود کنند که از جمله آن می‌توان به پژو 207 صندوقدار اشاره کرد که اعتراضات زیادی نسبت به آن شده و تجمعات زیادی در مقابل وزارت صنعت برای این خودرو صورت گرفت.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها با فروش فوری محصولات پرطرفدار خود با قیمت‌های نزدیک به قیمت بازار روزهای شلوغ و پرسودی را پشت سر می‌گذارد با اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت پژو 207 صندوقدار که یکی از محصولات تازه وارد این شرکت محسوب می‌گردد کاهش داده و حالا مشتریان این شرکت می‌توانند برای تحویل خودرو اقدام کرده و از سود بسیار مناسب این خودرو با قیمت بازار آزاد بهره مند شوند.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط ایران‌خودرو، مشتریان این شرکت می‌توانند تکمیل وجه خود را برای خودروی پژو 207 صندوقدار با قیمت 79 میلیون و 900 هزار تومان انجام دهند که نسبت به قیمت قبلی این شرکت کاهش قابل توجهی را داشته است. گفتنی است که قیمت پایه اعلامی این خودرو توسط سازمان حمایت 63 میلیون و 690 هزار تومان تعیین شده و مابقی قیمت، هزینه‌های قانونی تعیین شده برای آن است که بایستی توسط مشتری پرداخت گردد.

گفتنی است که این تصمیم ایران‌خودرو در حالی است که چندی پیش قیمت‌های بالاتر برای این خودرو در نظر گرفته بود و پس از کاهش قیمتی که برای قیمت هاچبک این خودرو در نظر گرفته شد و تفاوت فاحشی که قیمت آن با بازار داشت، اعتراضات به فاصله قیمت چند ده میلیونی یک خودرو با یک صندوق اضافه زیاد شد و حالا این اعتراضات به ثمر نشست که باید دید آیا این شرکت برای اعتراضات بعدی احتمالی نیز به همین منوال عمل خواهد کرد؟

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا