مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس SL کلاس گرند ادیشن مدل 2020 ؛ شروعی دوباره با تغییراتی شیک!

تغییراتی ظریف بر تن مرسدس SL کلاس

مرسدس SL کلاس یکی از خودروهای اسپرت این کمپانی آلمانی به‌شمار می‌رود که در کلاس خودروهای GT از سال 1954 به ایفای نقش می‌پردازد. این خودرو که در ایران سلطان صدا نامیده می‌شود، از سال 2013 بدون هیچ تغییری به تکمیل سبد محصولات بی‌شمار مرسس‌بنز کمک کرده است. گفته می‌شود گذر از نسل فعلی این خودرو تا سال 2021 انجام نمی‌شود.

mercedes-sl-grand-edition - مرسدس SL کلاس گرند ادیشن مدل 2020با این حال این شرکت تصمیم به ارائه نسخه‌ای خاص از این خودرو برای سال آینده گرفته است. نسخه‌ای خاص و منحصربه فرد از SL به نام “گرند ادیشن” که در درجه اول تنها برای مدل‌های SL450 و 550 در قالب یک پکیج ظاهری در دسترس قرار خواهد گرفت. اگرچه نسخه‌های گرند ادیشن این خودروساز اشتوتگارتی، همیشه از سیستم تعلیق اسپرت‌تری نیز در کنار تغییرات ظاهری بهره می‌برند.

mercedes-sl-grand-edition - مرسدس SL کلاس گرند ادیشن مدل 2020در نمای بیرونی، رینگ‌های 10 شاخه منحصر‌به‌فرد 19 اینچی در جلو و 20 اینچی در عقب، نخستین چیزی است که به چشم می‌آید. ترکیب رنگ مشکی براق بر پیکره این رینگ‌های AMG نشان با ظرافت خاصی انجام شده است.

همچنین مرسدس برای بدنه زیبا و کشیده این خودرو از رنگ جدیدی به نام خاکستری گرافیتی استفاده کرده است که زیبایی این خودرو را دو چندان کرده است. به گفته مرسدس، تمامی SL کلاس‌های نسخه گرند ادیشن در بازار آمریکا تنها با همین رنگ عرضه خواهند شد. نوارهای کرومی و نقره‌ای مات به کار رفته در نمای جلو به همراه نشان SL Grand Edition قرار گرفته بر روی گلگیرها از دیگر تغییرات ریز، اما گیرای این مدل به شمار می‌روند.

mercedes-sl-grand-edition - مرسدس SL کلاس گرند ادیشن مدل 2020تغییرات در داخل کابین نیز با همین ظرافت ادامه پیدا کرده است. چرم قهوه‌ای مرواریدی توندرا با دوخت لوزی‌شکل و لحاف‌مانند زیبای صندلی‌ها به همراه پشت‌سری‌های مزین به نشان SL Grand Edition، کابینی گرم و لوکس را پدید آورده‌ است. برای پوشش فرمان نیز از چرم به کار رفته در داخل کابین به همراه چرم سوزنی مشکی ناپا استفاده شده است.

در هر صورت مرسدس تاکنون اطلاعات بیشتری از این نسخه با تولید محدود اعلام نکرده است و جزییات مربوط به قیمت و تیراژ این خودرو متعاقبا از سوی این شرکت اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بسیار عالی، سبک نوشتنشون عالیه،سایتتون قبلا ایشون مینوشتن؟ فک کنم جدیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا