مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از النترا 2017 در نمایشگاه SEMA!

مدیر عامل کمپانی هیوندای موتورز آمریکا؛ Dave Zuchowski، اطلاعات جدیدی درباره مدل 2017 و اسپرت هیوندا النترا ارائه کرد. زوچوفسکی گفته است که نسخه جدید النترا کاملا متفاوت از مدل‌های قبلی خواهد بود و تمرکز زیادی برای بهبود عملکرد آن صورت گرفته است.

2016-hyundai-elantra

مدیر برنامه‌ریزی هیوندا در آمریکا؛ براندون رامیرز، گفته است که تغییرات منحصر به فردی در جلو و عقب خودرو اعمال شده و پیش‌بینی می‌کنیم که 7 تا 10 درصد از خریداران محصولات هیوندا، نسبت به خرید النترا 2017 اشتیاق نشان دهند.

به گفته زوچوفسکی، در نمایشگاه SEMA که در ماه نوامبر برگزار خواهد شد، از النترا 2017 رونمایی می‌شود. رقیب جدی النترا 2017، هوندا سیویک si است. براساس شایعات، النترا 2017 از یک سیستم تعلیق اسپرت، سیستم ترمزهایی با عمل کرد بالا، چرخ‌هایی 18 اینچی و یک موتور 1.6 لیتری با توان 200 اسب‌بخار استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه کمپانی هیوندا گزارش‌هایی که در رابطه با تولید مدل کوپه النترا 2017 منتشر شده، تایید نکرده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا