مکمل بنزین
خبر

استراتژی جدید سئات اسپانیا با طعم خودروهای برقی!

شرکت خودروساز اهل اسپانیا سئات (SEAT)، از استراتژی جدید خود که مربوط به خودروهای برقی است رونمایی کرد.این استراتژی و برنامه پیش رو سئات، شامل  6 خودروی برقی و پلاگین هیبرید جدیدی خواهد بود که این شرکت برای آینده خود در نظر گرفته است.

یک نسخه الکتریکی از خودروی موسوم به می (Mii) از طرف شرکت اسپانیایی که به‌عنوان یک طرح مفهومی برقی در نمایشگاه خودرویی ژنو گذشته رونمایی شد، اولین مدل برقی از استراتژی جدید سئات خواهد بود. این خودرو به همراه نسل جدید خودروهای لئون (Leon) و تاراکو (Tarraco) که به‌عنوان خودروهای پلاگین هیبرید ورود پیدا خواهند کرد، تولید خواهد شد.

طبق گفته‌های مدیرعامل شرکت سئات، آقای لوکا د مئو (Luca de Meo)، شرکت سئات، در حال حاضر، به‌عنوان بخشی از شرکت بزرگ فولکس‌واگن، نقش پررنگ‌تر و روشن‌تری داشته و به لطف نتیجه‌های به‌دست‌آمده از تحقیقات این شرکت، سئات اکنون دارای یک پلتفرم خودروی برقی نیز است.

همچنین، برای اولین بار، مرکز فنی خودروساز سوئدی، در حال ارتقا دادن پلتفرم جدیدی است که می‌تواند توسط شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا، در آینده مورداستفاده قرار بگیرد. پایه و اساس خودروهای جدید شرکت سئات، یک پلتفرم خودرویی یکسانی خواهد بود که یک نسخه کوچک‌تر از پلتفرم برقی شرکت فولکس‌واگن، موسوم به MEB است. این اولین باری است که برند اسپانیایی، با شرکت مادر خود، در چنین برنامه‌ای، همکاری کرده است.

هدف شرکت سئات از استراتژی جدید خود، تولید خودروهای برقی است که بتوان آن‌ها را باقیمت پایه 22,400 دلار و به‌عنوان خودروهایی مقرون‌به‌صرفه، به تولید و فروش برساند.

طبق گفته‌های یکی از مقامات شرکت فولکس‌واگن، شرکت سئات، یکی از ستون‌های اصلی برای آینده گروه خودروسازی فولکس‌واگن است. یک بازیگر مهم و موفق که توانسته با هماهنگی کامل با شرکت‌های همکار خود به موفقیت‌های حال حاضر دست پیدا کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا