Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش و قیمت محصولات BMW در ایران (فروردین 98)

افزایش قیمت محصولات خارجی در بازار آزاد باعث شده تا عملا شرکت‌های واردکننده نیز فرصت را برای متعادل کردن قیمت‌هایشان مناسب ببینند که طبیعتا خودروهای لوکس خارجی در صدر این اتفاقات قرار می‌گیرند. محصولات BMW که با حواشی زیادی همراه بوده بازهم افزایش قیمت جدیدی را تجربه کردند که البته متولی این برند در ایران، شرایط فروش آن را نیز اعلام کرد.

به گزارش چرخان، شرکت پرشیا خودرو، متولی محصولات برند BMW در ایران در اطلاعیه‌ای جدیدترین قیمت و شرایط فروش محصولات خود را اعلام کرد که البته صرفا سری محصولات پایین‌رده این برند را شامل می‌شود و خبری از سری‌های جذاب این برند در اطلاعیه جدید پرشیا خودرو نیست.

BMWنماینده این برند در ایران که سال گذشته با اعلام شرایط فروش اقساطی محصولاتش حواشی زیادی را ایجاد کرد و واکنش کاربران نسبت به اقساط 70-80 میلیون تومانی این شرکت باعث شد تا طنز زیادی در این شبکه‌ها ایجاد گردد، در فروردین ماه و برای اولین بار در سال 98 اقدام به تغییر قیمت‌ها کرد که مشتریان می‌توانند با پرداخت نقدی هزینه خودروها اقدام به خرید محصولات BMW نمایند.

طبق شرایط اعلامی پرشیا خودرو، مشتریان می‌توانند با موعد تحویل 30 روز کاری اقدام به ثبت سفارش نمایند که البته خودروها با قیمت قطعی نیز به مشتریان واگذار می‌شود که طبیعتا با توجه به نوسانات احتمالی در آینده، به نفع مشتریان خواهد بود. در ادامه قیمت جدید سری محصولات مختلف BMW را مشاهده می‌کنید:

  • خودروی BMW 330I با مدل 2018 و با تیپ پرفورمنس با قیمت یک میلیارد و 350 میلیون تومان قابل سفارش است.
  • خودروی BMW 530I با مدل 2017 و با تیپ ویژن با قیمت یک میلیارد و 990 میلیون تومان عرضه شده است.
  • خودروی BMW 530I با مدل 2017 و با تیپ Superior با قیمت یک میلیارد و 890 میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود.
  • خودروی BMW 120I با مدل 2017 و با تیپ HEA با قیمت 879 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده است.
  • خودروی BMW 120I با مدل 2018 و با تیپ Executive با قیمت 729 میلیون تومان قابل خرید خواهد بود.
  • خودروی BMW 120I با مدل 2018 و با تیپ کامفورت با قیمت 839 میلیون تومان قابل سفارش است.

گفتنی است که در حال حاضر قیمت بسیاری از محصولات بالا در بازار آزاد کمی بالاتر از ارقام اعلامی پرشیا خودرو بوده و به همین دلیل از جذابیت خوبی برای خرید برخوردار است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.