مکمل بنزین
گوناگونبازارچهشرایط فروش

قیمت و شرایط فروش جدید هیوندای النترا 2018 ویژه فروردین 98

با آغاز سال جدید شرکت‌های مختلف خودروسازی کشورمان نیز وارد عمل شده و پس از یک اسفندماه پر کار و البته پر نوسان، اقدام به تغییرات قیمتی کرده و شرایط فروش محصولات خود را بروز می‌کنند که طبق آن مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند. در همین راستا کرمان موتور در اطلاعیه‌ای قیمت و شرایط فروش جدید هیوندای النترا 2018 را اعلام کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که از جمله شرکت‌های فعال در زمینه عرضه محصولات با کیفیت خارجی از جمله سری محصولات هیوندای بوده و در سه ماه پایانی سال توانسته بود با متعادل کردن عرضه و تقاضا حتی اولین شرکتی لقب بگیرد که شرایط فروش اقساطی را پس از ماه‌ها به مشتریان خود عرضه کرد.

هیوندای النترا 2018این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید هیوندای النترا 2018 می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سرتاسر کشور این شرکت اقدام به ثبت نام کرده و سفارش خود را با پرداخت وجه خودرو ثبت نمایند. این طرح فروش کاملا نقدی بوده و مشتری بایستی در ابتدا تمامی مبلغ خودرو را پرداخت نماید.

این طرح فروش در حال حاضر فعال بوده و مشتریان می‌توانند با مبلغ جدید 424 میلیون و 500 هزار تومان سفارش خود را ثبت کنند. گفتنی است که قیمت قبلی این خودرو 419 میلیون تومان بود که با توجه به نوسانات نرخ ارز و همچنین هزینه‌های قانونی این افزایش قیمت در خودرو رخ داده است.

هیوندای النترا 2018این قیمت گذاری کرمان موتور در حالی است که قیمت هیوندای النترا 2018 در بازار آزاد چیزی در حدود 450 تا 470 میلیون تومان بوده و مشتریان می‌توانند این خودرو را با قیمت پایین‌تر و با موعد تحویل فوری خودروی خود را تحویل بگیرند. همچنین طبق شنیده‌ها از کرمان موتور، این شرکت به زودی شرایط فروش متنوعی را برای سری محصولات جک و لیفان خود اعلام خواهد کرد که با شرایط نقد و اقساط به مشتریان عرضه خواهد کرد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا