مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط جک S5 اتوماتیک کرمان موتور اعلام شد

همان‌طور که در روزهای قبلی در چرخان مشاهده کردید، شرکت‌های خودروسازی اعلام طرح‌های فروش خود را آغاز کرده‌اند و با توجه به وضعیت بازار خودروهای داخلی و خارجی نیز، از استقبال خوبی روبرو شدند. کرمان موتور نیز از این قافله عقب نمانده و البته جز پیشگامان عرضه این طرح‌ها بوده و حالا اولین شرایط فروش اقساطی جک S5 اتوماتیک را به مشتریانش عرضه کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که در سه ماه پایانی سال 97 جز شرکت‌های بسیار فعال در زمینه عرضه شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مختلف بود و توانسته بود تعادل خوبی را در بازار محصولاتش ایجاد نماید، در اولین ماه سال 98 نیز همچنان فعال بوده و بعد از اعلان شرایط فروش برای محصولاتش، اولین شرایط فروش اقساطی را برای یکی از محصولات با کیفیت خود اعلام کرد.

جک S5 اتوماتیکجک S5 اتوماتیک خودرویی است که در حال حاضر از طرفداران زیادی در بازار برخوردار بوده و با قیمت بالایی در حال معامله است. این خودرو که جزو محصولات با کیفیت برند جک این شرکت محسوب می‌شود، با مدل 97 تحویل مشتریان می‌شود و مشتریان می‌توانند با تسهیلات ویژه ارائه شده توسط کرمان موتور، صاحب یک خودروی کراس اوور شوند.

از جمله شرایط این فروش اقساطی می‌توان به محدود بودن ظرفیت تعیین شده برای این فروش اشاره کرد که طبیعتا آن دسته از مشتریانی که سریعتر اقدام به واریز پیش پرداخت نمایند، از اولویت بالاتر برای دریافت خودرو برخوردار شده و بدین منظور بایستی به نمایندگی‌های رسمی این شرکت در سرتاسر کشور مراجعه شود.

جک S5 اتوماتیکقیمت این خودرو در این شرایط فروش، 245 میلیون و 500 هزار اعلام شده و مشتریان از دو تسهیلات 30 و 40 میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند که این تسهیلات طی اقساط 12 تا 24 ماه قابل پرداخت خواهد بود. همچنین خودروهای فروخته شده در این شرایط فروش برای خودروی جک S5 اتوماتیک بدون بیمه بدنه واگذار نخواهد شد و هزینه مربوط به بیمه بدنه از مشتریان دریافت خواهد شد که رقم آن در جزئیات اعلام شده است.

زمان تحویل این خودرو به صورت فوری اعلام شده است و با فاصله اندکی پس از تکمیل مدارک و پرداخت مبلغ لازم و ارائه تضامین اعلامی، خودرو به مشتریان تحویل داده خواهد شد که شرایط خوب و جذابی برای مشتریان متقاضی خرید جک S5 اتوماتیک است. گفتنی است که این شرکت در حال حاضر برای خودروی النترا نیز شرایط فروش نقدی ارائه کرده است که مشتریان می‌توانند برای خرید آن خودرو نیز به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا