مکمل بنزین
رپورتاژ

 چه ویژگی‌هایی باعث برتری خودروهای اسپرت بی ام و می‌شود؟

اگر مرسدس بنز سازنده بهترین سواری‌های لوکس جهان است، بی ام و را باید سازنده بهترین اسپرت‌های لوکس جهان بدانیم. بی ام و همواره به ساختن اسپرت‌های فوق‌العاده‌ای که با قیمت معقول قابل خریداری هستند معروف بوده است. مهارت بی ام و در ساخت موتور و گیربکس بی‌نظیر است و لذت رانندگی پشت فرمان بی ام و های اسپرت را پشت فرمان هیچ خودرو دیگری تجربه نخواهید کرد. اسپرت‌ها افسانه‌ای بی ام و که تعداد آن‌ها کم نیست نیز نشانه این توانایی فوق‌العاده‌اند.

بی ام و های اسپرت را با مدل m این کمپانی می شناسند. مدل‌های m بی ام و جزو پرافتخارترین خودروهای جهان هستند و تقریباً در تمام سری‌های بی ام و نیز حضور دارند. در این میان بی ام و m3 به دلیل سابقه درخشان نسل‌های قبلی از سایر اسپرت‌های بی ام و اسم و رسم دارتر است. به طور کلی اگر می‌خواهید یک خودرو اسپرت شهری داشته باشید خرید بی ام و بهترین گزینه برای شما خواهد بود و ما در این مقاله می‌خواهیم دلایل بهترین شدن بی ام و را بازگو کنیم. با ما همراه باشید تا با دنیای مهندسان بی ام و آشنا شویم.

خودروهای اسپرت شهری بی ام و

بی ام و بر خلاف همه قواعد موجود، خودروهای اسپرت خود را بدون تغییرات خاصی در بدنه و معمولاً با همان شاسی سدان‎های معمولی خود وارد بازار می‌کند. این ویژگی مثبت به این معنا است که شما می‌توانید تمام آن امکانات لوکس، فضای زیاد و راحتی اتاق را در یک خودرو اسپرت سریع تجربه کنید. حتی خودروهای معمولی بی ام و نیز می‌توانند با کیت m به یک خودرو نیمه اسپرت تبدیل شوند. آپشن‎های کیت m بسیار کار آمد و زیبا هستند و در عین قیمت بالایی نیز ندارند. این ویژگی مثبت یکی از اصلی‌ترین دلایل آمار خوب فروش بی ام و اسپرت در ایران و سایر نقاط جهان است.

عملکرد فنی بی ام و

بی ام و می‌تواند موتورهایی با حجم کم را به گونه‌ای طراحی کند که با یک یا دو توربو شارژ قدرت بسیار زیادی تولید کنند. نکته مهم‌تر این است که گیربکس‌های طراحی شده توسط بی ام و به خوبی با موتور هماهنگ هستند و می‌توانند قدرت تولیدشده توسط موتور را به بهترین شکل به چرخ‌ها منتقل کنند. این یک ویژگی کلی در تمام خودروهای بی ام و است و در نمونه‌های اسپرت آن به اوج خود می‌رسد. اگر نگاهی به آگهی‌های خرید و فروش بی ام و در سایت دیوار بیاندازید می‌توانید نمونه‌های زیادی از خودروهای بی ام و را پیدا کنید که با موتورهای کم‌حجم شتاب بسیار بیشتری نسبت به رقبا حتی خودروهای مرسدس بنز دارند.

قیمت بی ام و

برای داشتن یک خودرو سریع و اسپرت حتی در بازارهای جهانی نیز باید هزینه بیشتری نسبت به یک سدان معمولی بپردازید؛ اما بی ام و این قانون را تغییر داده است. شما به راحتی با قیمت یک سدان لوکس  معمولی در بازارهای جهانی، می‌توانید یک سدان لوکس اسپرت بی ام و بخرید و صاحب یک خودرو بسیار سریع‌تر و قوی‌تر از خودروهای معمولی شوید. قیمت بی ام و اسپرت در ایران و جهان نسبت به رقبایی مانند مرسدس بنز و پورشه کمتر است. اگر مقایسه‌ای بین اسپرت‌های بی ام و با رقبا انجام دهید گاهی اوقات می‌توانید با نصف قیمت یک اسپرت رقیب صاحب یک بی ام و اسپرت فوق‌العاده شوید.

سواری بی ام و

رانندگی پشت فرمان بی ام و را نمی‌توان با هیچ خودرو دیگری مقایسه کرد. مهندسان بی ام و خودروهای این شرکت را با گونه‌ای طراحی می‌کنند که راننده بیشترین کنترل را روی تک تک اجزای خودرو خود داشته باشد. سیستم‌های امنیتی و کنترلی روی سدان‎های معمولی و اسپرت بی ام و نصب‌شده‌اند؛ اما تا حد امکان سعی شده است این سیستم‌های الکتریکی در کار راننده دخالت نکنند. فرمان پذیری بالا، دید عالی در کنار ترکیب بی‌نظیر گیربکس و موتور سبب شده‌اند که سواری بی ام و هیجان‌انگیزتر از سوپر اسپرت‌های سایر خودروسازی‌ها باشد.

با خرید بی ام و اسپرت شما می‌توانید پشت فرمان سه شاخه اسپرت با شیفتر تعویض دنده، روی صندلی‌های اسپرت طراحی شده در بخش مسابقات بی ام و بنشیند و لذت تجربه یک رانندگی حرفه‌ای و هیجان‌انگیز را با گوشت و پوست خود تجربه کنید. این امکانات اسپرت همانند آن نمک آخری هستند که روی غذا می‌ریزید تا طعم فوق‌العاده‌ای به دست آید.

منبع : ویرلن

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا