مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

جدیدترین قیمت و شرایط فروش جیلی GC6 اعلام شد (اردیبهشت 98)

گرانی خودروهای داخلی و خارجی به یکی از تکراری‌ترین اخبار روزهای اخیر تبدیل شده و شرکت‌های واسط خودروهای چینی نیز از این قافله عقب نمانده و از فرصت ایجاد شده برای افزایش قیمت محصلاتشان استفاده کرده‌اند که از جمله آن می‌توان به افزایش قیمت جیلی GC6 اشاره کرد که البته با شرایط فروش این شرکت نیز همراه شده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی بم که از جمله شرکت‌های قدیمی در زمینه واردات و مونتاژ محصولات چینی در کشورمان به حساب می‌آید، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند خودروی جیلی GC6 را با موعد تحویل 31 روز کاری سفارش داده و تحویل بگیرند.

کمپانی جیلیاین شرکت در اطلاعیه مذکور از افزایش قیمت 10 میلیون تومانی جیلی GC6 اکسلنت خبر داده است که قیمت این محصول را از 135 میلیون تومان قبلی به 145 میلیون تومان افزایش داده است. گفتنی است که این خودرو در حال حاضر با همین حوالی قیمت در بازار آزاد در حال معامله بوده و مزیت قیمت گذاری خاصی از سوی بم برای این ماشین مشاهده نمی‌شود.

گفتنی است که بازار خودروهای چینی در هفته‌های اخیر روند صعودی به خود گرفته و رکوردهای جدیدی را ثبت کرده‌اند که در راستای افزایش قیمتی بوده است که در بازار خودروهای داخلی و خودروهای خارجی معتبر بازار رخ داده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا