مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

جدیدترین قیمت و شرایط فروش مینی کوپر 2018 اعلام شد (اردیبهشت 98)

بازار خودروهای خارجی در ماه اردیبهشت یکی از ماه‌های صعودی خود را طی کرده و بسیاری از شرکت‌ها که از سکون فروردین ماه خارج شده‌اند، اقدام به اعلام قیمت جدید محصولاتشان کردند و مینی کوپر 2018 از جمله خودروهایی است که ماه‌هاست، قیمت جدید آن اعلام نشده است.

به گزارش چرخان، قیمت خودروهای خارجی به صورت روزانه در حال افزایش بوده و وضعیت قیمت دلار نیز روی این موضوع تاثیر گذاشته و وضعیت در این بازار به شدت نوسانی است. همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت‌های واردکننده محصولات خارجی نیز دست به تغییر قیمت محصولاتشان نمایند که از جمله آن می‌توان به افزایش قیمت مینی کوپر 2018 اشاره کرد که بازهم افزایش قیمت داشته است.

مینی کوپر 2018شرکت پرشیا خودرو، متولی محصولات برند مینی در ایران در اطلاعیه‌ای از تغییر قیمت بسیار زیاد یکی از محصولات لاکچری خود خبر داد که مشتریان متقاضی خرید مینی کوپر 2018 می‌توانند از فردا با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت اقدام به ثبت سفارش این خودرو با قیمت جدید نمایند.

گفتنی است که این خودرو قبل از این با قیمت 359 میلیون تومان به مشتریان معرفی شده بود و پس از آن تغییر قیمتی از سوی پرشیا خودرو در آن اعمال نشده بود که با یک بروزرسانی بسیار شدید مواجه شده و حالا قیمت رسمی این خودرو به عدد یک میلیارد و 99 میلیون تومان رسیده است.

مینی کوپر
مینی کوپر

همچنین قابل ذکر است که با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت خودروهای خارجی نیز روند صعودی به خود گرفته و در حال حاضر رکوردهای جدیدی در این بازار برای بعضی از خودروهای خارجی به ثبت رسیده است. این خودرو از جمله محصولات از برند مینی است که در بدو ورود با مشکلات مربوط به نرخ ارز و همچنین محدودیت‌های وارداتی روبرو شد و فرصت خودنمایی در بازار را پیدا نکرد.  مدل‌های دیگر این خودرو نیز طبیعتا با افزایش قیمت‌های این چنینی روبرو خواهد شد و طبق شنیده‌ها، به زودی اطلاعیه‌های مربوط به مدل‌های دیگر نیز منتشر خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مردم رامسخره نکنید هر نمایندگی فقط برای خودش سایتو باز میکنه مناز اول 98 مرتب میخوام از ایرا نخودرو نام. نویسی تحویل30 روزه کتم هنوز موفق نشدم انهم مصرف خودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا