Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش فوری اقساطی گروه سایپا با تحویل 30 روزه! (خرداد 98)

وضعیت بازار خودروهای داخلی پس از کش و قوس‌های فراوان و صعودهای پی در پی در یک روند نزولی قرار گرفته و یکی از دلایل این اتفاق بحث فروش فوری خودروسازان بود که توانست بخشی از تقاضا را به خود جذب کرده و از سوی دیگر تحویل بخشی از تعهدات خودروسازان نیز در تغییر این روند موثر بوده است که حالا گروه سایپا در اقدامی جالب اقدام به ارائه طرح فروش فوری اقساطی نموده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اقدامی جالب اقدام به ارائه فروش اقساطی محصولاتش کرده است که به نظر می‌رسد بیش از آنکه هدف از این کار برای کمک به مشتریان باشد، به منظور درگیر کردن سند خودرو و جلوگیری از فروش خودرو پس از تحویل باشد که به نظر می‌رسد اقدام موثرتری نسبت به سایر شرایط باشد.

پرایداین شرکت در اطلاعیه مذکور اعلام کرده است که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند از دو گروه خانواده ایکس 100 و ایکس 200 سایپا سفارش داده و از تسهیلات 4 و 5 میلیون تومانی بهره مند شود. این تسهیلات در اقساط 4 ماهه و طی 12 ماه از مشتریان دریافت خواهد شد که مبلغ هر چک حدود یک میلیون و 500 تا یک میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود.

زمان تحویل خودروهای مذکور نیز همانند طرح‌های قبلی این شرکت 30 روز پس از پذیرش خواهد بود و این شرایط فروش از روز سه شنبه 7 خرداد ماه آغاز می‌شود و به صورت روزانه ادامه خواهد داشت. گفتنی است که شرایط قبلی برای خرید در این طرح برقرار بوده و از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محدودیت کد ملی در این شرایط فروش سایپا فعال خواهد بود و طبق جزئیات اعلامی از سوی این شرکت، آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 تا به امروز از محصولات این شرکت خریدی داشته باشند امکان ثبت نام نخواهند داشت.
  • با توجه به اینکه محدودیت کد ملی در این ثبت نام وجود خواهد داشت، مسئولیت هر گونه اشتباه در ثبت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود و مبلغ پرداختی بدون هیچ سود و اضافه‌ای عودت خواهد شد.
  • با توجه به تصمیم مسئولین این شرکت، امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نخواهد بود.
  • امکان خرید انصرافی و صلح در این شرایط فروش فوری وجود ندارد.
  • با توجه به نیاز و درخواست مشتریان، ظرفیت فروش روزانه تعیین شده و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
  • درگاه پرداخت بانکی این شرکت در ساعات خاصی از روز باز خواهد شد که این ساعات با توجه به ساعت time.ir تنظیم شده و بدیهی است که در غیر ساعات اعلامی امکان پرداخت نیز وجود نخواهد داشت.
  • به منظور تسهیل و تسریع در روند ثبت نام بایستی تمامی اطلاعات لازم برای ثبت سفارش در دسترس باشد.
  • پس از ثبت نام و ثبت سفارش امکان تغییر در جزئیاتی مثل کد ملی و نام و نام خانوادگی وجود نخواهد داشت.
  • ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری طبق دستور وزارت صنعت 20 درصد از ظرفیت تولید روزانه شرکت خواهد بود.
  • ثبت سفارش برای خودرها صرفا از محل رنگ‌های موجود خواهد بود.
17 دیدگاه
  1. سلمان می گوید

    باسلام پرایدوانت اقساطی باپیش پرداخت بالای ۲۰میلیون تومان میخواهم ممنون میشم اگرراهنمایبمبکنیدلطفاشماره بدیدجهت تماس گرفتن وهماهنگیهای لازم

  2. مهدی می گوید

    تحویل فوری ها تو قرارداد زدن ۶۰ روزه…
    گول نخورین به هوای ۳۰ روزه ثبت نام کنین

  3. م می گوید

    چرا تو روز روشن اینجوری مردم رو گول می زنن تو بخشنامه تحویل فوری سایپا زده ۳۰ روز ولی قراردادی که بهت می ده نوشته ۶۰ روز کاری

    1. اا می گوید

      ازبس دزدند

      1. اا می گوید

        این کارشون ازحرام هم حرامتراست منم پول دادم به عنوان ۳۰روزه حالاتوقراردادنوشته ۶۰روزکاری خدالعنتشون کنه کسی هم نیست جواب بده

  4. ح غ می گوید

    سلام . بنده برای اولین بار از سایپا با این شرایط خرید کردم. داخل سایت زده تحویل ۳۰ روز ولی متاسفانه توی قرداد بر خلاف حرف خودشان تحویل را ۶۰ روز درج کردن. یعنی وقتی پولو گرفتی زدن زیر قولشان. واقعا برای سایپا متاسفم .شما مثل بنده گول نخورین.

  5. ناشناس می گوید

    وای که چقدر واسه قسط معوق من دردسر خوردم واسه خودمو صاحب چکم..پولم گرو بود پیششون وگرنه انصراف میدادم گفتم شاید دیر پس بدن..

  6. کریم می گوید

    با سلام چرا تو روز روشن اینجوری مردم رو گول می زنن تو بخشنامه تحویل فوری سایپا زده ۳۰ روز ولی قراردادی که بهت می ده نوشته ۶۰ روز کاری تازه گفتن خودرو اولی ها رو زودتر میدن کو پس؟ من هیچ خودرویی ندارم ولی الان یک ماه شد ثبت نام کردم تازه شکایت هم کردم تو سایتشون ولی جواب درستی ندادن. میدونستیم اینجوره که به خاطر دو سه تومن میرفتیم نقد میخریدیم.

  7. sajad می گوید

    طوری میگین نوشته ۳۰روزه ۶۰ روزه تحویل میدن انگار واقعا کارشون درسته و ایرادشون فقط اینه هه ای کاش مشکلمون اینجا بود اینا از زیر بنا دورغگو و ….. هستن

  8. مهدی می گوید

    با سلام بنده ۱۲ خرداد ثبت نام فروش اعتباری کردم تا از بانک دسته چک جدید یا همان صیادی بگیرم دو هفته طول کشید وقتی مراجعه کردم نمایندگی با کمال تعجب اولا قرداد ۳۰ روزه شد ۶۰ روزه دوما پذیرش رو هم زدن ۲۸ خرداد جالب سر رسید چک ها رو همان ۱۲ خرداد حساب کردن اما هر چی اعتراض کردم و حتی با امور مشتریان هم تماس گرفتم فایده نداشت واقعا اگر شخصی این کار رو می کرد اتهام کلاهبردار بهش می زدن ولی برای اینها اشکالی ندارد.

    1. هادی می گوید

      معلوم نیس کی تحویلش بدن

  9. علی می گوید

    باسلام
    فروش ویژه ثبت نام مشارکت در تولید سود خوب داره.ی طرح عالی تحویلم شهریور۹۹ سود خووب. البته ب دلیل تحریم ها یذره مشکل شده. ثبت نام تحویل فوری ام هست سود عالی.

  10. ناشناس می گوید

    دزدان دریایی کاراییب

  11. جعفر می گوید

    سلام من ۶ تیر ۱۳۱ اصفهان ثبت نام کردم گفتن ۶۰ روزه تحویل میدن
    کسی هست که سر موقع بهش تحویل داده باشن؟

    1. ناشناس می گوید

      نه

  12. محراب می گوید

    شرکت های خودروسازی فکراینجا کردندکه هرکسی خودرا ثبت نام میکندبایددست چک داشته باشد که اگرهمه دست چک داشته باشند بعدازآن چه مشکلاتی پیش می آید چک بی محل کلانتری دادگاه بانک درگیر ابن قضیه میشوند لطفآ درست شرایط بگذارید

  13. محراب می گوید

    شرکت های خودروسازی فکراینجا کردندکه هرکسی خودرا ثبت نام میکندبایددست چک داشته باشد که اگرهمه دست چک داشته باشند بعدازآن چه مشکلاتی پیش می آید چک بی محل کلانتری دادگاه بانک درگیر ابن قضیه میشوند لطفآ درست شرایط بگذارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.