مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا تمدید قرارداد میتسوبیشی به معنی ارتقا سطح فعالیتش در ایران است؟

با تحریم‌های صنعت خودروسازی کشور و همچنین خروج بسیاری از برندهای معروف خودروسازی دنیا از ایران، نگرانی‌ها از بابت خدمات پس از فروش خودروهای خارجی افزایش یافت که حالا یک خبر از این حجم نگرانی‌ها کم کرده و به نظر می‌رسد که تمدید قرارداد میتسوبیشی با آرین موتور را می‌توان به منزله یک اتفاق خوب در نظر گرفت که احتمالا حاوی اخبار پشت پرده جالبی است!

به گزارش چرخان، شرکت آرین موتور که نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران محسوب می‌شود و توانسته در سال‌های اخیر فعالیت خود را در حوزه محصولات این شرکت به شدت گسترش داده و سهم خوبی از بازار را به محصولات این برند ژاپنی اختصاص دهد، در جدیدترین تلاش خود توانست رضایت این برند ژاپنی را برای ادامه حضورش در کشورمان جلب کند که این قرارداد به تازگی منعقد شده و تا سال 2022 ادامه‌دار خواهد بود.

معرفی و قیمت میتسوبیشی اکلیپس کراس در ایران

تمدید قرارداد میتسوبیشی در حالی است که هیوندای و رنو و تویوتا و بسیاری از شرکت‌های خودروساز خارجی فعالیتشان را در ایران کاهش داده و یا به طور کلی از ایران رفته‌اند که همین موضوع باعث شده تا مشتریان محصولات این برندها با مشکلات گوناگونی در زمینه تامین قطعات موردنیازشان داشته باشند که طبیعتا ادامه‌دار شدن حضور برند ژاپنی باعث خواهد شد تا بازار محصولاتش در کشورمان رونق دوباره گرفته و از جذابیت بیشتری برخوردار شود.

البته موضوع قابل ذکر در مورد فعالیت میتسوبیشی در ایران، سطح فعالیت آن است که بعضی از کارشناسان می‌گویند که قرار نیست آرین موتور و شریک ژاپنیش تغییری در سطح همکاری خود بدهند و صرفا به پشتیبانی از محصولات فروخته شده خواهند پرداخت و احتمالا در صورت امکان، واردات محدودی نیز برای محصولاتشان خواهند داشت.

البته گفتنی است که این قرارداد جدید بر اساس قوانین جهانی بوده که بایستی کشورهای مختلف نسبت به خدمات پس از فروش محصولاتشان مسئول بوده و آمریکا یا هر کشور دیگری امکان تحریم این بخش از خدمات را نخواهند داشت که باید بپرسید چرا سایر شرکت‌های خودروساز جهانی از ادامه حضورشان در ایران خودداری کردند؟

البته باید گفت که موضوع انتقال ارز دیگر مساله ایست که بر سر شرکت‌های خودروساز وجود دارد و به نظر می‌رسد که برند ژاپنی و آرین موتور برای این موضوع مشقت زیادی خواهند داشت ولی حضور این شرکت نشانه احترام به مشتریانی است که به این برند اعتماد کرده و از محصولاتش خریداری کرده‌اند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا