مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت خودروی جهانگیری وارد ادبیات بازار خودرو می‌شود!

قیمت خودروهای داخلی به قدری نوسانی شده است که عملا مجلس و دولت برای متعادل کردن بازار وارد عمل شده‌اند و مصوبات زیادی در این مورد داشته‌اند که با توجه به تاثیر بسیار اندک این مصوبات عملا پای معاون رئیس جمهور نیز به موضوع قیمت خودرو باز شد و حالا اسحاق جهانگیری با ابلاغیه‌ای دستور فوری برای اصلاح قیمت خودرو را داد.

به گزارش چرخان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر صنعت و معدن اعلام کرد که باید اقدامات لازم برای متعادل کردن بازار خودرو طبق سیاست‌های دولت و تنظیم بازار تدارک دیده شود که این برنامه ریزی‌ها بایستی در راستای حذف رانت برای گروه‌های خاص بوده و مشکلات موجود در این زمینه را حل نماید.

از دیگر مواردی که اسحاق جهانگیری نسبت به آن از وزیر صنعت و معدن پاسخ خواسته نامه‌ای است که سازمان بازرسی ارسال کرده و وزیر صنعت مسئول پاسخگویی به مفاد این نامه شده است.

گفتنی است که در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار هستیم و به نظر می‌رسد که این دستور باعث خواهد شد تا با افزایش عرضه توسط خودروسازان، شاهد کاهش قیمت بیشتر در بازار باشیم. طبق شنیده‌ها به زودی شرایط فروش و پیش فروش ایران‌خودرو و سایپا ویژه تابستان اعلام خواهد شد.

نکته جالب در مورد این نامه مساله ایست که بعضی از فعالان بازار پیرامون آن مطرح کرده و معتقدند که همان‌طور که در بازار ارز ادبیاتی تحت عنوان ارز جهانگیری مطرح شد، در بازار خودرو نیز به زودی قیمت خودروی جهانگیری باب خواهد شد که چیزی جز شکست این سیاست نخواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا