مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا سیویک ۲۰۱۶ بزودی فراخوان خواهد شد!

شرکت خودرو‌سازی هوندا به احتمال فراوان بزودی تصمیم خواهد گرفت که حدود ۳۴ هزار سیویک جدید ۲۰۱۶ را به علت وجود نقص فنی در ایالات متحده آمریکا فراخوان کند. گزارش‌ها حاکی از آن است فروش هوندا سیویک جدید در نمایندگی‌ها متوقف شده است.

هوندا سیویک ۲۰۱۶
براساس ادعای وب‌سایت معتبر Civicx.com، رینگ پیستون‌ها در شیار‌ها قرار نگرفته یا نقصی در تنظیم و قرارگیری این رینگ پیستون‌ها وجود دارد و در صورت بروز مشکل می‌تواند موجب خرابی و ازکارافتادگی موتور شود.‌ تعداد رینگ‌ها در هر پیستون بسته به نوع موتور و تراکم مورد‌نظر از سه تا پنج و گاهی تا هفت رینگ متغیر است. موتور‌های بنزینی معمولی به ندرت دارای بیش از سه تا چهار رینگ هستند اما موتور‌های دیزلی معمولا دارای پنج تا هفت رینگ در هر پیستون هستند. برخی از مهم‌ترین وظایف رینگ پیستون عبارتند از: آب‌بندی محفظه احتراق، جلوگیری از نشت گاز از اطراف پیستون، انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر و کاهش سطح تماس میان پیستون و جداره سیلندر تا حداقل ممکن.

هوندا سیویک ۲۰۱۶
با این حال تاکنون سازمان ایمنی NHTSA دستوری برای برنامه‌‌ریزی فراخوان توسط هوندا صادر نکرده است. طبق اطلاعات بدست آمده از منابع نزدیک، دستور فراخوان در اواسط ماه مارس صادر خواهد شد و بلافاصله پس از آن مشتریان می‌توانند به تعمیر خودرو خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است که هوندا سیویک جدید ۲۰۱۶ حدود دو ماه پیش به عنوان خودروی سال آمریکا شمالی معرفی شد.

حامد دانشمند

مهندس IT، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو و فناوری اطلاعات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا