Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

حضور اشکودا کودیاک RS در ناوگان پلیس به همراه آژیر و چراغ گردان!

امارات متحده عربی یکی از کشورهایی است که قدرتمندترین ناوگان خودروهای پلیس را در خدمت دارد. بسیاری از خودروهای سوپر اسپرت و هایپرکار را می‌توان در ابوظبی و دبی دید. به تازگی صحبت‌هایی درباره یکی از سریع‌ترین شاسی‌بلندهای 7 نفره در پیست نوربرگرینگ شده که پیشرانه دیزلی توربوشارژ دارد و در واقع خودروی اشکودا کودیاک RS نامگذاری شده است.

این شاسی‌بلند سریع و پرشتاب محصولی از کشور جمهوری چک هست که می‌تواند به عنوان خودروی پلیس در ناوگان این ارگان در کشورهای مختلف قرار گیرد که تنها با اضافه کردن آژیر و چراغ گردان بر روی سقف و رنگ مناسب پلیس هر کشور یک خودروی به تمام عیار خواهد بود. آژیرهای 100 آمپلی فایر با سه تون متفاوت را می‌توان برای نسخه پلیس آن تعبیه کرد. به علاوه در داخل کابین نیز سیستم سرگرمی و اطلاعات به روز رسانی شده لمسی می‌تواند کار را برای افسران و رانندگان پلیس راحت سازد.

البته این اولین باری نیست که کارشناسان خودرو پیشنهاد قرار گرفتن مدلهای مختلف اشکودا را در ناوگان پلیس می‌دهند و برای اولین بار این موضوع در سال 2015 برای فیس‌لیفت اولیه اشکودا اوکتاویا به پلیس بلژیک را داده بودند که مورد موافقت قرار گرفت و در حال حاضر چندین خودرو از این برند در خدمت ناوگان پلیس بلژیک هستند.

مدل کودیاک در میان خودروهای تولیدی اشکودا، بزرگترین شاسی‌بلند این کارخانه محسوب می‌شود که طراحی چراغ‌های آن در جلو و عقب شباهت بسیار زیادی به فیس‌لیفت سوپرب دارد ولی انتظار داریم چراغ‌های جلوی خودرو LED ماتریکس دارد و پیشرانه پلاگین هیبریدی که به صورت انتخابی می‌توانند روی خودرو تعبیه شوند. البته برای دیدن این نسخه در ناوگان پلیس باید زمان زیادی را در نظر داشته باشیم. نظر شما درباره محصولات و خودروهای اشکودا چیست؟ آیا می‌توان انتظار حضور آنها در بازار ایران را داشته باشیم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.