مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار رندر جدیدی از نسل آتی کیا موهاوی

کمپانی خودروسازی کیا توانست با تولید شاسی‌بلند کیا تلوراید (سه ردیف صندلی) در آمریکا سر و صدای زیادی به راه بیاندازد. با توجه به این استقبال مسئولان کره‌ای این خودروسازی سعی در طراحی و ساخت نسل جدیدی از کیا موهاوی روی آوردند.

در این چند هفته گذشته تصاویر جاسوسی فراوان از این خودرو و کانسپت کیا مسترپیس توانسته اشاره‌های ظریفی به طراحی کیا موهاوی بدهد و بسیاری از ویژگی‌های مدل تلوراید را نیز در خود جای دهد. به تازگی رندر جدیدی از نسل آتی کیا موهاوی در وب‌سایت Kolesa.ru با الهام گرفتن از دو مدل تلوراید و کانسپت مسترپیس منتشر شده است.

در نگاه اول هیچ تفاوتی بین رندر و کانسپت مسترپیس به چشم نمی‌آید ولی با دقت هر چه بیشتر متوجه چرخ‌های کوچکتر می‌شوید و ظاهری جدید را در چراغ‌های مه شکن مشاهده می‌نمایید. به علاوه شباهت‌های فراوانی بین رندر منتشر شده و کیا تلوراید وجود دارد؛ ولی بدون شک کیا موهاوی و تلوراید پلتفرم‌های یکسانی ندارند.

مدل تلوراید توانسته تاثیر خود را بر روی این رندر جذاب بگذارد، برای مثال توری مشبک در جلوی خودرو، چراغ‌های مه شکن و طراحی آن متعلق به تلوراید است ولی شیشه عقب خودرو و دیگر ویژگی‌ها در طراحی قسمت آخر خودرو برگرفته شده از طراحی کانسپت مسترپیس هست. هنوز سخت هست که درباره مشخصات مکانیکی این خودرو صحبت کنیم. بنا به گزارش خبرنگاران و کارشناسان خودرو قرار است نسل آتی کیا موهاوی بعد از سال 2020 میلادی وارد بازار آمریکا شود و یکی از کراس‌اوورهای قدرتمند و پرفروش در این بازار به شمار آید.

برای خبرهای بیشتر از نسل آتی کیا موهاوی و دیگر محصولات این کمپانی کره‌ای همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا