مکمل بنزین
خبر

نسل جدید تویوتا یاریس آماده رونمایی می‌شود

با نگاهی به ماه آوریل یعنی چیزی حدود 3 ماه پیش، می‌توانیم تویوتا یاریس پوشیده شده با همین استتارهای معمول را مشاهده کنیم که در پیست نوربرگرینگ، به همراه خویشاوند اسپرت و هم شرکت خود، یعنی تویوتا سوپرا دیده شد.

اما نکته‌ای که دراین‌بین وجود دارد، این است که آن نسخه از تویوتا یاریس دیده‌شده در پیست، تنها یک نسخه آزمایشی و نه نسخه نهایی تویوتا برای نسل بعدی هاچبک جذاب خود بوده است. تغییراتی که هر یک از آن‌ها می‌توانند نویدبخش دو نسخه جذاب از نسل بعدی یاریس یعنی نسخه هیبرید و اسپرت باشند.

اولین باری که نمونه استتار شده اسپرت یاریس به چشم خورد، نشان از وجود سپر عقبی عریض‌تر و نمای جانبی با ارتفاع کمتر نسبت به نسل قبلی خود بود. مورد دیگری که می‌توان در این تصاویر جدید مشاهده کرد، رینگ‌های طلایی‌رنگی هستند که در این نمونه بسیار جذاب به نظر رسیده و در نمونه آزمایشی آوریل یاریس، این رینگ‌ها به چشم نمی‌خوردند.

اکنون، در این تصاویر جدید، حتی نمی‌توان وجود یک جلوپنجره بزرگ‌تر حتی زیر این پوشش استتاری را نادیده گرفت. جلوپنجره‌ای که می‌تواند به یاریس تازه‌وارد با طراحی این روزهای صنعت خودرو، به‌خصوص جلوپنجره‌های تویوتا و لکسوس، هماهنگی بالایی ببخشد.

مورد دوم یا بهتر است بگوییم دومین نسخه‌ای که می‌توان از جدیدترین نسل از یاریس به چشم دید، نسخه هیبرید از این هاچبک ژاپنی است. نسخه‌ای که مطابق تصاویر، رنگ استتار آن نیز بارنگ‌های سیاه‌وسفید و متفاوت از نسخه اسپرت، به چشم می‌خورد. نسخه‌ای که رنگ رینگ‌ها نقره‌ای و بر اساس حدس ما، این همان نسخه هیبرید یاریس خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، قرار است تویوتا، جدیدترین ساخته خود از مدل یاریس را که می‌توان آن را یک خودروی کاملاً جدید به‌حساب آورد، در موتورشو توکیو سال جاری میلادی که در ماه اکتبر (حدود 3 ماه دیگر) برگزار خواهد شد، رونمایی رسمی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا