Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رنو آرکانا جدید؛ شاسی بلندی ارزان برای بازار روسیه

شرکت رنو به‌تازگی فروش و عرضه خودروی آرکانا که در کلاس کوپه شاسی‌بلند طبقه‌بندی می‌شود را برای بازار خودرویی روسیه شروع کرده است. بازاری که در حال حاضر، در تمام جهان تنها بازاری است که از مدل جدید آرکانا بهره‌مند‌می شود.

رنو آرکانا که از 13 تیرماه همین امسال، برای بازار روسیه آماده سفارش شده بود، باقیمت پایه 1,014,990 روبل روسیه که معادل 15,900 دلار می‌شود، عرضه شد. نسخه پایه آرکانا، با یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بنزینی که توانایی تولید 113 اسب بخار قدرت را داشته و این قدرت خود را از طریق یک جعبه‌دنده 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو (FWD) منتقل می‌کند، قدرت دهی می‌شود.

موارد استانداردی که رنو برای جدیدترین نسخه از آرکانای کراس اوور خود در نظر گرفته است شامل چراغ‌های تمام LED، رینگ‌های 17 اینچی، سیستم تهویه مطبوع و فرمان موسوم به تلسکوپی است.

همچنین، مشتریان این خودرو می‌توانند موتور توربو TCe 150 با حجم 1.3 لیتر که می‌تواند 148 اسب بخار قدرت را از طریق یک جعبه‌دنده ایکس-ترونیک CVT به زیر پای راننده خود منتقل می‌کند، نیز برای خودروی خود انتخاب کنند. نسخه‌ای که قیمت پایه آن چیزی حدود 4,500 دلار بیشتر از نسخه ابتدایی بوده و به قیمت 19,300 دلار رسیده است.

رنو همچنین، آرکانای جدید خود را در سه تریم متفاوت موسوم به Life,Drive و تریم Style برای مشتریانش تدارک دیده است. همچنین در کنار این سه تریم، یک نمونه نهایی موسوم به «نسخه محدود» نیز موجود بوده که به دلیل دارا بودن امکانات بیشتر خود، باقیمت پایه 23,500 دلار به فروش می‌رود.

بسته به نوع تریمی که مشتری، برای رنو آرکانای جدید خود سفارش می‌دهد، این خودروی خوش‌چهره، می‌تواند شامل یک صفحه‌نمایش سرگرمی 8 اینچی، سیستم صوتی قدرتمند، چراغ‌های هفت‌رنگ پرکاربرد، سامانه‌های کمکی راننده شامل دوربین‌های اطراف خودرو، سیستم تشخیص نقاط کور و دیگر سیستم‌ها، شود.

رنو آرکانای جدید که در حال حاضر در کارخانه مسکو رنو تولید می‌شود، گفته می‌شود که شرایط کاملاً خوب و مساعدی برای رانندگی در جاده‌های نه‌چندان مناسب و شرایط متفاوت آب و هوایی روسیه به لطف سیستم تعلیق خوب و ارتفاع آرکانا از سطح زمین، دارد.

در زیر می‌توانید گالری تصاویر آرکانای جدید رنو را مشاهده نمایید:

منبع CARSCOOPS
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.