مکمل بنزین
بازارچه

کاهش قیمت خودروی مینی کوپر با کاهش قیمت دلار! (مرداد 98)

قیمت خودروهای خارجی در بازار به شدت کاهش یافته و حتی در بعضی از خودروها چیزی در حدود 100 تا 200 میلیون تومان نیز نسبت به قیمت اردیبهشت ماه کاهش داشتیم که این موضوع در خودروهای لوکس بسیار پر رنگ‌تر بوده است. به همین دلیل پرشیا خودرو در اقدامی جالب از کاهش قیمت مینی کوپر میلیاردی خود خبر داد.

به گزارش چرخان، شرکت پرشیا خودرو متولی برندهای بی ام و و مینی در ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت خودروی مینی کوپر این شرکت با کاهش قیمت 62 میلیون تومانی روبرو شده و مشتریان این شرکت می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به خرید این خودرو نمایند.

مشتریان متقاضی خرید این خودرو می‌توانند از صبح امروز و با مراجعه به نمایندگی‌های پرشیا خودرو، سفارش خود را ثبت کرده و با موعد تحویل 30 روزه، این خودرو را تحویل بگیرند. این خودرو که با افزایش قیمت شدید در اردیبهشت ماه به قیمت یک میلیارد و 99 میلیون تومان رسیده بود، در حال حاضر با قیمت یک میلیارد و 31 میلیون تومان قابل تحویل خواهد بود.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا