مکمل بنزین
گوناگون

تبدیل شدن یک هایلوکس قدیمی به اداره پست متحرک در ژاپن!

این روزها که نامه‌های دست‌نویس، نوشتن مبدأ و مقصد پشت پاکت نامه و دادن آن‌ها به اداره پست، نه‌تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیا در حال کمرنگ‌تر شدن است، ژاپن پروژه‌ای را موسوم به The & Post برای خود تعریف کرده است تا با استفاده از ایستگاه‌های متحرک پست، بتواند در عصری که دیجیتال و تکنولوژِی جای ،نامه‌ها را گرفته است، این نوستالژی جذاب را حداقل به‌صورت نمادین، احیا کند.

در همین راستا، شاید ایده تبدیل کردن یک تویوتا هایلوکس قدیمی به یک اداره پست متحرک و دادن نام خلاقانه «خودروی پست» به این هایلوکس قرمزرنگ، بسیار جالب به نظر برسد.

در قسمت عقبی این وانت، می‌توانیم یک طراحی نوستالژی که با استفاده از چوب درست‌شده است را مشاهده کنیم که شبیه یک ساختمان قدیمی به نظر می‌رسد. منظره جالبی که حتی در آن از یک لامپ نیز برای هرچه شبیه‌تر شدن این فضای چوبی به یک اداره پست قدیمی، استفاده‌شده است.

در خودروی پست، همچنین کارت‌پستال و بعضی از لوازم‌تحریر نیز به فروش می‌رود. همچنین، کسانی که به این اداره پست کوچک مراجعه می‌کنند، می‌توانند تصویری را که در موبایل‌های خود،دارند را به کارت‌پستال تبدیل کنند.

شاید برایتان این سؤال پیش‌آمده باشد که چرا باید یک تویوتا هایلوکس برای این کار انتخاب‌شده باشد؟ دلیل انتخاب هایلوکس برای این پروژه،‌این است که اداره پست ژاپن، بیشتر از هایلوکس برای ارسال و جابجایی نامه‌ها استفاده می‌کرده است. پس انتخاب یک هایلوکس قدیمی، می‌تواند گزینه طبیعی برای القای هرچه بیشتر این حس به مردم ژاپن باشد.

خودروی پست هایلوکس، در حال حاضر تنها در مرکز خرید کیته توکیو پایتخت این کشور قرار داشته و قرار است تا پایان سال 2019، به نقاط دیگر این کشور نیز سفر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا