مکمل بنزین
گوناگونخبر

لوتوس از لوگوی جدید خود رونمایی کرد!

باوجود معرفی محصولاتی جدیدی که این شرکت بریتانیایی در دست تولید و توسعه دارد، لوتوس وارد عصر جدیدی شده است که به همین مناسبت، می‌خواهد از لوگوی جدید خود رونمایی کرده تا سیگنال شروع این دوران جدید را برای رقیبان خود بفرستد.

خودروساز بریتانیایی، به‌تازگی و در راستای یک قرارداد جهانی که با تیم باشگاه فوتبال لیگ برتری شهر نوردیچ منعقد کرده، از لوگوی جدید خود نیز رونمایی کرده است. این لوگوی جدید قرار است روی پیراهن‌های تمامی مقاطع سنی این تیم فوتبال حک‌شده تا بتواند بهتر لوگوی جدید لوتوس را به همه، نشان دهد.

لوتوس همچنین گفته است که این حرکت و تولید خودروهای جدید در خط تولید این شرکت و ارائه یک لوگوی جدید و جهانی، می‌تواند سرآغازی برای تغییرات بزرگ جهانی بوده که این شرکت، خودش را برای آن آماده می‌کند. در همین راستا، با معرفی رسمی از ابرخودروی اویجا (Evija)، در ماه گذشته میلادی و همچنین تعدادی از خودروهای دیگر که قرار است در خط تولید لوتوس جای بگیرند، می‌توانند این شرکت بریتانیایی را در باشگاه ابرخودروسازان برتر جهانی وارد کنند.

رقابتی که با سرمایه‌گذاری‌های عظیم این شرکت برای خودروهای جدیدش همراه بوده و می‌توان لوتوس را در معرض یک رقابت شدید با شرکت‌های برتر اروپایی در این زمینه قرار دهد.

با نگاهی به لوگوی جدید این شرکت، متوجه می‌شویم که تغییرات گسترده‌ای در آن نسبت به لوگوی قدیمی رخ نداده است اما اجتناب کردن از یک طرح سه‌بعدی به سود یک طراحی ساده دوبعدی را در لوگوی جدید به‌خوبی می‌توان مشاهده کرد؛ اما کماکان، رنگ‌های سبز و رنگ مسابقه‌ای این شرکت بریتانیایی، در لوگوی جدید نیز به‌خوبی حفظ‌شده است.

به‌علاوه شروع یک عصر تازه برای لوتوس، با معرفی ابرخودروی اویجا و ارائه آن به بازار، این شرکت اکنون در حال کار بر روی حداقل یک سوپراسپرت جدید است که بر روی معماری و پلتفرم فعلی این شرکت سوار شده و ازنظر طراحی خارجی و داخل کابین نیز، تغییرات بسیار گسترده زیادی را تجربه خواهد کرد. این شرکت همچنین پا را فراتر گذاشته و قرار است بر روی یک نسخه شاسی‌بلند و ساخت آن نیز کار کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا