مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس چه محصولاتی را برای موتورشو فرانکفورت 2019، آماده کرده است؟

موتورشو فرانکفورت 2019 آلمان که قرار است از 21 شهریورماه 1398 تا 31 شهریور برگزار شود، می خواهد میزبان بزرگی برای شرکت‌های خودروسازی جهان و به‌خصوص شرکت‌های آلمانی مانند مرسدس بنز باشد تا بتوانند آخرین دستاوردهای خود و همچنین نمای کلی از محصولات آینده‌شان را به نمایش بگذارند.

درواقع قرار است در نمایشگاه خودرویی پیش رو که در آلمان برگزار می‌شود، شرکت دایملر (شرکت مادر مرسدس بنز) با مدیر هیئت‌رئیسه جدید خود که رئیس خودروهای مرسدس بنز نیز محسوب می‌شود، نمای کلی ازآنچه این شرکت، استراتژِی مربوط به آینده خود می‌داند رونمایی کند.

در تیررس این نمایش‌های جذاب شرکت مرسدس بنز، خانواده خودروهای EQ را خواهیم دید که به‌عنوان خودروهای برقی، قرار است رقابت سختی با رقیبان جهانی و اروپایی خود داشته باشند. در فهرست زیر می‌توانید خودروهایی را مشاهده نمایید که در مرسدس قرار است آن‌ها را به نمایش عمومی و رسمی درآورد.

مرسدس بنز EQV

خودرویی که چند ماه قبل و به‌عنوان یک نمونه اولیه در موتورشو ژنو به نمایش درآمد قرار است به‌عنوان یک خودروی برقی، در نمایشگاه پیش روی آلمان، خود را به رخ رقیبان بکشد. این EQV، اولین خودروی برقی کلاس MPV(خودروهای چندمنظوره) در جهان بوده و درست مانند نمونه‌های سنتی در این کلاس خودرویی، می‌تواند با 7،6 و یا 8 صندلی همراه شود. درواقع به منظور رفع نیازهای یک خانواده، حمل بار و جابجایی، این تعداد صندلی، برای این نوع از خودروها در نظر گرفته می‌شود.

مرسدس-اِی ام جی ONE

خودروی مدل ONE که یک محصول مشترک بین مرسدس و AMG است، قرار است نام ابرخودروی جذاب و آینده این شرکت باشد که ویژگی‌ها و طراحی فوق‌العاده ومنحصربه فردی را داراست. خودرویی که قلب تپنده آن به‌جای یک موتور معمولی، موتور یک خودروی فرمول یک بوده و مجوز قانونی برای یک خودروی جاده‌ای بودن را نیز خواهد داشت. تنها 275 نسخه از آن تولید می شود و مرسدس برای این ابرخودروی جذاب، برچسب قیمتی بسیار زیاد 2.275 میلیون یورو را در نظر گرفته است.

مرسدس-اِی ام جی A45 و CLA 45

خودروهای کاملاً جدید و تکامل‌یافته A 45 و CLA 45 که بازهم محصول مشترک AMG و مرسدس است، قرار است با قدرتمندترین موتور 4 سیلندری در جهان همراه شوند که تاکنون برای خوروهای سری یک شرکت، تولیدشده است. بالاترین نسخه از بین این دو نسخه خودرو، می‌تواند قدرت 421 اسب بخار را تولید کرده و آن را به زیر پای راننده خود منتقل کند.

مرسدس بنز GLE کوپه

همان‌گونه که انتظار می‌رفت، خودروی کوپه GLE، دارای طراحی شد که در نمونه‌های استاندارد این شرکت به چشم می‌خورند. جدای از این شباهت‌های طراحی، می‌توانیم تنها تفاوت آن را در خط سقف خودرو بدانیم که به سمت پایین شیب پیداکرده است. همچنین کابین و موتور این شاسی بلند-کوپه، الهام گرفته‌شده از کابین شاسی‌بلندی است که در همین سال 2019، به نمایش درآمد.

مرسدس بنز GLB

خودروی جدید مرسدس بنز GLB، اولین خودروی شاسی‌بلند کامپکت این شرکت آلمانی بوده که می‌تواند تا حداکثر هفت نفر سرنشین را به لطف فاصله محوری 2,829 میلی‌متری بلند خود، حمل کند. در بخش طراحی و به‌خصوص قسمت جلویی خودرو نیز می توانیم به راحتی، امضای تخصصی مرسدس را روی آن مشاهده نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا