مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به لکسوس LC 500 2020 جذاب سبز رنگ

لکسوس به‌تازگی یک نسخه خاص از خودروی لوکس کوپه خود بانام LC که موسوم به سری الهام بخشی است را رونمایی کرده است.

لکسوس قرار است تنها 100 دستگاه از این نسخه خاص LC را در کشور آمریکا تولید کرده و قرار است تا حدود دوماه دیگر در بنگاه‌های فروش خودرو اروپا نیز آن را برساند.

در داخل کابین این لکسوس می‌توانیم تغییراتی را مشاهده نماییم که از ترکیب دورنگ متفاوت که یکی از آن‌ها به رنگ قهوه‌ای کم‌رنگ برای صندلی‌ها و قسمت‌هایی از درب خودرو و همچنین قسمت‌های خاکستری‌رنگ از جنس آلکانترا را برای داشبورد، کنسول و قسمت‌های جلویی خودرو تشکیل‌شده است.

در قسمت طراحی خارجی نیز بارزترین جذابیتی که می‌توانیم در این لکسوس مشاهده نماییم، همان رنگ سبز ملایمی است که لکسوس برای این نسخه نمایشی از سری جدید LC خود انتخاب کرده است. چراغ‌های جلو کشیده باریک و مانند اشک طراحی‌شده و جلوپنجره نیز همان امضای اختصاصی لکسوس یعنی یک جلوپنجره 6 ضلعی است.

اما موتور 5 لیتری 8 سیلندر LC500 در نسخه جدید، با تغییراتی نسبت به نسخه قبلی همراه نشده است. این یعنی، قلب تپنده این لکسوس می‌تواند همان قدرت 471 اسب بخار و گشتاور 540 نیوتون متر را به چرخ‌های عقب خودرو و از طریق یک جعبه‌دنده 10 سرعته خودکار، به زیر پای راننده منتقل کند.

سری الهام گیری لکسوس، می‌تواند شتاب صفرتا 96 کیلومتر بر ساعت را در زمان 4.4 ثانیه پیموده و همچنین به‌سرعت نهایی 270 کیلومتر بر ساعت برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا