مکمل بنزین
گوناگونخبر

دنا پلاس توربو با امکانات قبلی روانه بازار شد

مدتی پیش بود که ایران‌خودرو بعضی از امکانات دنا پلاس را حذف و تیپ‌بندی جدیدی را برای آن تعریف نمود. اما طبق اطلاعات دریافتی قرار است دنا پلاس توربو با امکانات قبلی روانه بازار شود.

ایران‌خودرو سه تیپ‌بندی را برای این خودرو تعریف کرده است. کد 70404 فاقد کیسه های هوای جانبی، سانروف، جا عینکی و آنتن کوسه ای بوده و امکانات زیادی از آن حذف شده است. اما کلاس 70402 دنا پلاس توربو تنها فاقد کیسه های هوای جانبی بوده و امکاناتی نظیر سانروف، جا عینکی و آنتن کوسه ای نیز در آن دیده می شود. کد 70401 نیز نمونه اولیه و فول آپشن‌ترین مدل این خودرو است و دارای 4 کیسه هوا، سانروف، جاعینکی وآنتن کوسه‌ای است.

حالا طبق دعوتنامه‌های ارسالی برای مشتریان این خودرو شاهد آن هستیم که برای تحویل کد 70401 در نظر گرفته شده و این خودرو در نمونه فول خود وارد بازار خواهد شد.

این اقدام نشان می‌هد که وضعیت تولید خودرو در کشور بهبود یافته و روند تأمین قطعات به خوبی انجام می‌گیرد و شاید این اتفاق را در سایر خودروهای این شرکت ببینیم و شاهد بازگشت امکانات حذف شده به خودروها باشیم.

البته بعضی نیز احتمال می‌دهند این حالت ادامه‌دار نخواهد بود زیرا خودروهای تکمیل وجه شده نمونه‌های ناقص این خودرو هستند و قبلاً کیسه هوای جانبی و سایر امکانات روی آن‌ها نصب بودند و حالا با تأمین قطعات به دست مشتریان می‌رسند.

 

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. 300هزار خودرو در پارکینگهای کشور و خودرو سازان خوابیده چرا دولت قدرت ترخیص این خودروها را ندارد،مردم بعنوان خائن به مدیران خودرو سازی نگاه می کنند

  2. مدیر سایت محترم، اگر هدف شما اطلاع رسانی به مردم ایران و پاسخگویی مسئولان دست اندرکار خودرو در کشوراست لطفن لطفن و لطفن بفرمایید شرایط واگذاری خودرو های تولید داخل ما به مردم کشورهای عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و…. چگ. نه است و معوقات لاوصول این دو شرکت در خارج از ایران در این کشورها چقدر است و چرا، ایا حق مردم است که بدانند به سر سرمایه ملی آنها چه بلایی آمده است و چرا؟؟!

  3. لعنت خدا بر ایران خودرو وسایپا.دنا پلاسی که همون سمند پس وپیش تغییر یافته است دوبرابر سمند به خلق الله میندازن .خیانت را مردم به خودشان میکنند که میخرند.

  4. نخیر جانم دولت قدرت ترخیص رو داره اول قیمت رو باید درست کنه که هر فرد دلالی تو دیوار فروش حواله نخواد راه بندازه کار خوبی میکنه ترخیص نمیکنه یه سری دلال که ماشالله الان اما حواله دستشونه نمیتونن نقششونو اجرا کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا