مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشا کنید؛ فروریختن پلی در تایوان بر اثر عبور تانکر سوخت از روی آن!

در روز سه‌شنبه نهم شهریورماه، مردم منطقه‌ای در بندری واقع در نانفانگو کشور تایوان، شاهد فروریختن یک پل بزرگ به درون آب و ایجاد شدن ترس حاصل از آن بوده اند.

بر اساس گزارش‌های محلی، حداقل 20 نفر در این حادثه زخمی شده و سه قایق ماهیگیری نیز پس‌ازاینکه یک خودروی حامل سوخت، هنگام عبور از روی پل و ریزش پل به داخل آب، به این قایق‌ها برخورد کرد دچار آتش‌سوزی بزرگی شدند.

این فاجعه، در این صحنه حداقل توسط دو دوربینی که در آنجا نصب‌شده بود فیلمبرداری شده است. اگرچه 6 خدمه یک قایق ماهیگیری در قایق آسیب‌دیده خود گیر افتاده بودند اما خوشبختانه، هیچ مرگ‌ومیر ناشی از این حادثه اتفاق نیفتاده است.

صدها نفر از افراد امداد و نجات با جرثقیل، ماشین‌های حفاری و دیگر ماشین آلات صنعتی در صحنه حاضر شدند تا بتوانند قایق‌های محبوس شده زیر آوار را خارج کرده ودرون آب نیز به دنبال افراد احتمالی غرق‌شده بگردند.

این حادثه بر اساس گفته‌های رویترز، زمانی اتفاق افتاد که یک کامیون حمل سوخت در ساعت 9:30 صبح سه‌شنبه در حال عبور از روی پل بوده و در انتهای مسیر خودروی پل، این سازه به درون آب فرومی‌ریزد.

براساس گفته‌های آژانس ملی آتش‌نشانی تایوان، بیشتر افراد آسیب‌دیده، ماهیگیران خارجی بوده اند. تاکنون نیز دلیل ریزش این پل بزرگ مشخص نشده است. پلی که با طول 140 متر و ارتفاع 18 متر، یکی از پل‌های نامدار هلالی شکل فولادی در دنیا بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا